ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попова, Людмила Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-26T13:54:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-26T13:54:52Z | |
dc.date.issued | 2020-09-14 | |
dc.identifier.citation | Popova L. M. The Forming Professionally Oriented Foreign Language Communication Skills in Future Teachers of Ukrainian Primary School / L. Popova // Intellectual Archive. – Toronto Shiny Word.Corp. (Canada), 2020. - Vol. 9. No. 3. (July-Septemder). - Pp. 135 -144. | ua |
dc.identifier.issn | 1929-4700 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34120 | |
dc.description.abstract | The article focuses on the necessity of forming foreign language communicative skills in future primary school teachers as a condition of their successful professional activity and active integration into the European and the world educational space. The main emphasis in using a foreign language should be placed on mastering language and speech competences; it is necessary to develop future specialist’s ability to communicate in a foreign language in real professional pedagogical situations in order to encourage the subjects of the educational process. The modern innovative teaching technologies form the basis of teaching the foreign language for specific purposes. These technologies bring them closer to their future professional duties, provide the opportunity to prepare for the teaching practice at school, and to acquire the necessary abilities and skills of communication with the primary school pupils. | ua |
dc.description.abstract | У статті розкривається необхідність формування іншомовних комунікативних навичок майбутніх вчителів початкової школи як умова їх успішної професійної діяльності та активної інтеграції в європейський та світовий освітній простір. Доведено, що основний акцент у використанні іноземної мови в професійній діяльності вчителя повинен бути зроблений на оволодіння мовними та мовленнєвими навичками; необхідності розвивати вміння майбутнього спеціаліста в спілкуванні іноземною мовою в реальних професійних педагогічних ситуаціях з метою заохочення суб'єктів навчально-виховного процесу. Сучасні інноваційні технології навчання складають основу викладання іноземної мови для конкретних цілей, які наближають фахівця до своїх майбутніх професійних обов'язків, дають можливість підготуватися до викладацької практики в школі, набути необхідних здібностей та навичок спілкування з учнями початкових класів. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Toronto: Shiny Word.Corp. (Canada) | ua |
dc.subject | future primary school teachers | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | professional communication | ua |
dc.subject | pedagogical discourse | ua |
dc.subject | foreign language | ua |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | ua |
dc.subject | спілкування | ua |
dc.subject | професійне спілкування | ua |
dc.subject | педагогічний дискурс | ua |
dc.subject | іноземна мова | ua |
dc.title | The Forming Professionally Oriented Foreign Language Сommunication Skills in Future Teachers of Ukrainian Primary School | ua |
dc.title.alternative | Формування іншомовних професійно орієнтованих навичок комунікації майбутніх учителів початкової школи України | ua |
dc.type | Article | ua |