Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

The Forming Professionally Oriented Foreign Language Сommunication Skills in Future Teachers of Ukrainian Primary School

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попова, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-05-26T13:54:52Z
dc.date.available 2021-05-26T13:54:52Z
dc.date.issued 2020-09-14
dc.identifier.citation Popova L. M. The Forming Professionally Oriented Foreign Language Communication Skills in Future Teachers of Ukrainian Primary School / L. Popova // Intellectual Archive. – Toronto Shiny Word.Corp. (Canada), 2020. - Vol. 9. No. 3. (July-Septemder). - Pp. 135 -144. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34120
dc.description.abstract The article focuses on the necessity of forming foreign language communicative skills in future primary school teachers as a condition of their successful professional activity and active integration into the European and the world educational space. The main emphasis in using a foreign language should be placed on mastering language and speech competences; it is necessary to develop future specialist’s ability to communicate in a foreign language in real professional pedagogical situations in order to encourage the subjects of the educational process. The modern innovative teaching technologies form the basis of teaching the foreign language for specific purposes. These technologies bring them closer to their future professional duties, provide the opportunity to prepare for the teaching practice at school, and to acquire the necessary abilities and skills of communication with the primary school pupils. ua
dc.description.abstract У статті розкривається необхідність формування іншомовних комунікативних навичок майбутніх вчителів початкової школи як умова їх успішної професійної діяльності та активної інтеграції в європейський та світовий освітній простір. Доведено, що основний акцент у використанні іноземної мови в професійній діяльності вчителя повинен бути зроблений на оволодіння мовними та мовленнєвими навичками; необхідності розвивати вміння майбутнього спеціаліста в спілкуванні іноземною мовою в реальних професійних педагогічних ситуаціях з метою заохочення суб'єктів навчально-виховного процесу. Сучасні інноваційні технології навчання складають основу викладання іноземної мови для конкретних цілей, які наближають фахівця до своїх майбутніх професійних обов'язків, дають можливість підготуватися до викладацької практики в школі, набути необхідних здібностей та навичок спілкування з учнями початкових класів. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Toronto: Shiny Word.Corp. (Canada) ua
dc.subject future primary school teachers ua
dc.subject communication ua
dc.subject professional communication ua
dc.subject pedagogical discourse ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject майбутні вчителі початкових класів ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject професійне спілкування ua
dc.subject педагогічний дискурс ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.title The Forming Professionally Oriented Foreign Language Сommunication Skills in Future Teachers of Ukrainian Primary School ua
dc.title.alternative Формування іншомовних професійно орієнтованих навичок комунікації майбутніх учителів початкової школи України ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу