Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті використання нових педагогічних технологій: навчальна практика студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максимчук, Б. А.
dc.contributor.author Поляновська, О. Р.
dc.contributor.author Чернюк, С. В.
dc.contributor.author Височан, Л. М.
dc.contributor.author Плетеницька, Л. С.
dc.contributor.author Лисюк, С. П.
dc.date.accessioned 2021-05-19T08:48:14Z
dc.date.available 2021-05-19T08:48:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті використання нових педагогічних технологій: навчальна практика студентів / Б. А. Максимчук, О. Р. Поляновська, С. В. Чернюк, Л. М. Височан, Л. С. Плетеницька, С. П. Лисюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 2 (130). - С. 80-86. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.2(130).18 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34054
dc.description.abstract За чотири роки вивчення предмета «фізичне виховання» в університеті студенти факультету підготовки вчителів початкових класів вивчають історію, теорію, методику викладання вибраного ними виду спорту, опановують техніку спеціальних і основних вправ набуваютьнавичок, знань і умінь, потрібних для самостійної організаторської, тренерсько-педагогічної, виховної і дослідницької роботи з вибраного виду спорту. Орієнтуючи студентів на поіменовані досягнення, викладач повинен виховувати у студентів прагнення вивчати теоретичні основи спеціальності не тільки за підручниками і навчальними посібниками, а й за додатковими матеріалами. Складанню залікових нормативів має передувати значна підготовча робота впродовж семестру і всього навчального року, спрямована на вдосконалення відповідних рухових навичок і підвищення рівня фізичної підготовленості студентів. У зміст практики входить також формування у студентів навичок із складання планів тренування у вибраному виді спорту, робочих планів-графіків спортивної секції або відділень та іншої документації. Ці навички й уміння формуються в процесі самостійного виконання завдань викладача зі складання навчальної документації з певного виду спорту. Заздалегідь студенти прослуховують відповідний лекційний матеріал, вивчають спеціальну методичну літературу і зразки документів із планування, обліку і звітності. ua
dc.description.abstract За четыре года изучения предмета «физическое воспитание» в университете студенты факультета подготовки учителей начальных классов изучают историю, теорию, методику преподавания избранного ими вида спорта, овладевают техникой специальных и основных упражнений, приобретают навыков, знаний и умений, необходимых для самостоятельной организаторской, тренерско-педагогической, воспитательной и исследовательской работы с избранного вида спорта. Ориентируя студентов на поименованные достижения, преподаватель должен воспитывать у студентов стремление изучать теоретические основы специальности не только по учебникам и учебным пособиям, но и за дополнительными материалами. Составлению зачетных нормативов должна предшествовать значительная подготовительная работа в течение семестра и всего учебного года, направленная на совершенствование соответствующих двигательных навыков и повышение уровня физической подготовленности студентов. В содержание практики входит также формирование у студентов навыков по составлению планов тренировки в избранном виде спорта, рабочих планов-графиков спортивной секции или отделений ДЮСШ и другой документации. Эти навыки и умения формируются в процессе самостоятельного выполнения задач преподавателя по составлению учебной документации по данному виду спорта. Заранее студенты прослушивают соответствующий лекционный материал, изучают специальную методическую литературу и образцы документов по планированию, учету и отчетности. ua
dc.description.abstract For four years of studying the subject “physical education” at the university, students of the faculty for the training of primary school teachers study the history, theory, teaching methods of their chosen sport, master the technique of special and basic exercises, acquire the skills, knowledge, and skills necessary for independent organizational, training and pedagogical, educational and research work in a chosen sport. Focusing students on named achievements, a teacher should educate students about the desire to study the theoretical foundations of the specialty not only in textbooks but also in additional materials. The preparation of credit standards should be preceded by significant preparatory work during the semester and the entire academic year, aimed at improving the corresponding motor skills and improving the level of physical fitness of students. The content of the practice also includes the formation by students of skills in compiling training plans in a chosen sport, work plans-schedules of the sports section or departments of the youth sports school, and other documentation. These skills are formed in the process of independently performing the tasks of a teacher in compiling educational documentation for this sport. In advance, students listen to relevant lecture material, study special methodological literature and sample documents on planning, accounting, and reporting. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject набуття навичок ua
dc.subject вибраний вид спорту ua
dc.subject зміст практики ua
dc.subject рухові уміння та навички ua
dc.subject залікові нормативи ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject приобретение навыков ua
dc.subject выбранный вид спорта ua
dc.subject содержание практики ua
dc.subject двигательные умения и навыки ua
dc.subject зачетные нормативы ua
dc.subject physical education ua
dc.subject acquisition of skills ua
dc.subject chosen sport ua
dc.subject the content of practice ua
dc.subject motor skills ua
dc.subject credit standards ua
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті використання нових педагогічних технологій: навчальна практика студентів ua
dc.title.alternative Подготовка будущих учителей начальных классов в контексте использования новых педагогических технологий: учебная практика студентов ua
dc.title.alternative Training of future primary school teachers in the context of the use of new pedagogical technologies: the educational practice of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу