ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клименко, Жанна Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-09T10:27:44Z | |
dc.date.available | 2021-04-09T10:27:44Z | |
dc.date.issued | 2006-05 | |
dc.identifier.citation | Клименко, Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору / Ж. В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : наук.-метод. журн. – 2006. – № 5. – С. 13-18. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33917 | |
dc.description.abstract | У статті вперше обґрунтовано поняття етнокультурологічний шлях аналізу художнього твору. Описано алгоритм застосування етнокультурологічного шляху аналізу як ефективного засобу вивчення творів різних національних літератур. Запропоновано прийоми роботи вчителя і види навчальної діяльності учнів, спрямовані на осягнення національної специфіки твору. Продемонстровано використання етнокультурологічного шляху аналізу на прикладі уроку позакласного читання за новелою Р. Акутаґави «Свято хризантем». | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Педагогічна преса" | ua |
dc.subject | етнокультурні компоненти художнього твору | ua |
dc.subject | шкільний аналіз художнього твору | ua |
dc.subject | вивчення літератури в школі | ua |
dc.subject | національне в літературі | ua |
dc.title | Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору | ua |
dc.type | Article | ua |