Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, Жанна Валентинівна
dc.date.accessioned 2021-04-09T10:27:44Z
dc.date.available 2021-04-09T10:27:44Z
dc.date.issued 2006-05
dc.identifier.citation Клименко, Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору / Ж. В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : наук.-метод. журн. – 2006. – № 5. – С. 13-18. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33917
dc.description.abstract У статті вперше обґрунтовано поняття етнокультурологічний шлях аналізу художнього твору. Описано алгоритм застосування етнокультурологічного шляху аналізу як ефективного засобу вивчення творів різних національних літератур. Запропоновано прийоми роботи вчителя і види навчальної діяльності учнів, спрямовані на осягнення національної специфіки твору. Продемонстровано використання етнокультурологічного шляху аналізу на прикладі уроку позакласного читання за новелою Р. Акутаґави «Свято хризантем». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Педагогічна преса" ua
dc.subject етнокультурні компоненти художнього твору ua
dc.subject шкільний аналіз художнього твору ua
dc.subject вивчення літератури в школі ua
dc.subject національне в літературі ua
dc.title Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу