ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коноваленко, Юрій Васильович | |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T09:44:25Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T09:44:25Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Коноваленко, Ю. В. Світовий досвід підготовки вчителя в українських педагогічних часописах перебудовного періоду (1985-1991 рр.) / Ю. В. Коноваленко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 163-171. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33788 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується введення у якості навчальної літератури в науково-педагогічний обіг українських періодичних педагогічних часописів. Характеризується стан висвітлення і запозичення за умов радянської педагогіки (періоду перебудови та гласності) досвіду підготовки майбутнього вчителя в країнах соціалістичного табору та в капіталістичних країнах. Інформаційний чинник обґрунтовано в якості каталізатора висвітлення зарубіжного досвіду підготовки вчителя. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализировано явление введения в научно-педагогическое обращение украинских педагогических изданий в качестве учебной литературы. Охарактеризовано освещение и заимствование в условиях советской педагогики (периода перестройки и гласности) опыта подготовки будущего учителя в странах социалистического лагеря и в капиталистических странах. Информационный фактор обусловлен в качестве катализатора освещения зарубежного опыта подготовки учителя. | ua |
dc.description.abstract | It is shown the changes in national educational media space during the period of restructuring of society. Define some of the foreign teaching methodologies that due to the educational periodicals newspapers gained mass implementation and contributed to the development of humanistic pedagogy, the ideas of free education in the national educational space. Achieved and summarized the analysis and synthesis pathways of introduction and humanistic pedagogy in teacher training through the teaching methods of foreign scholars and classroom practitioners to the Ukrainian educational periodical press. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | періодика | ua |
dc.subject | зарубіжний досвід | ua |
dc.subject | педагогічна практика | ua |
dc.subject | концепції | ua |
dc.subject | альтернативи | ua |
dc.subject | інформаційний чинник | ua |
dc.subject | нововведення | ua |
dc.subject | периодика | ua |
dc.subject | зарубежный опыт | ua |
dc.subject | педагогическая практика | ua |
dc.subject | концепции | ua |
dc.subject | альтернативы | ua |
dc.subject | информацыонный фактор | ua |
dc.subject | нововведения | ua |
dc.subject | pedagogical periodicals | ua |
dc.subject | pedagogical practice | ua |
dc.subject | alternative | ua |
dc.subject | conception | ua |
dc.subject | information factor | ua |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Світовий досвід підготовки вчителя в українських педагогічних часописах перебудовного періоду (1985-1991 рр.) | ua |
dc.type | Article | ua |