Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Світовий досвід підготовки вчителя в українських педагогічних часописах перебудовного періоду (1985-1991 рр.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коноваленко, Юрій Васильович
dc.date.accessioned 2021-04-07T09:44:25Z
dc.date.available 2021-04-07T09:44:25Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Коноваленко, Ю. В. Світовий досвід підготовки вчителя в українських педагогічних часописах перебудовного періоду (1985-1991 рр.) / Ю. В. Коноваленко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 163-171. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33788
dc.description.abstract У статті аналізується введення у якості навчальної літератури в науково-педагогічний обіг українських періодичних педагогічних часописів. Характеризується стан висвітлення і запозичення за умов радянської педагогіки (періоду перебудови та гласності) досвіду підготовки майбутнього вчителя в країнах соціалістичного табору та в капіталістичних країнах. Інформаційний чинник обґрунтовано в якості каталізатора висвітлення зарубіжного досвіду підготовки вчителя. ua
dc.description.abstract В статье проанализировано явление введения в научно-педагогическое обращение украинских педагогических изданий в качестве учебной литературы. Охарактеризовано освещение и заимствование в условиях советской педагогики (периода перестройки и гласности) опыта подготовки будущего учителя в странах социалистического лагеря и в капиталистических странах. Информационный фактор обусловлен в качестве катализатора освещения зарубежного опыта подготовки учителя. ua
dc.description.abstract It is shown the changes in national educational media space during the period of restructuring of society. Define some of the foreign teaching methodologies that due to the educational periodicals newspapers gained mass implementation and contributed to the development of humanistic pedagogy, the ideas of free education in the national educational space. Achieved and summarized the analysis and synthesis pathways of introduction and humanistic pedagogy in teacher training through the teaching methods of foreign scholars and classroom practitioners to the Ukrainian educational periodical press. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject періодика ua
dc.subject зарубіжний досвід ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject концепції ua
dc.subject альтернативи ua
dc.subject інформаційний чинник ua
dc.subject нововведення ua
dc.subject периодика ua
dc.subject зарубежный опыт ua
dc.subject педагогическая практика ua
dc.subject концепции ua
dc.subject альтернативы ua
dc.subject информацыонный фактор ua
dc.subject нововведения ua
dc.subject pedagogical periodicals ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject alternative ua
dc.subject conception ua
dc.subject information factor ua
dc.subject innovation ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Світовий досвід підготовки вчителя в українських педагогічних часописах перебудовного періоду (1985-1991 рр.) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу