Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аналіз професійної діяльності бакалавра професійної освіти у галузі цифрових технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бардус, І. О.
dc.contributor.author Заволока, Є. Е.
dc.date.accessioned 2021-04-06T13:08:19Z
dc.date.available 2021-04-06T13:08:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бардус, І. О. Аналіз професійної діяльності бакалавра професійної освіти у галузі цифрових технологій / І. О. Бардус, Є. Е. Заволока // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 19-23. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.04 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33764
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз професійної діяльності бакалавра професійної освіти у галузі цифрових технологій і визначено кваліфікаційні вимоги до нього. Розкрито суть поняття «цифрові технології», визначено три основні напрями професійної діяльності фахівця у галузі цифрових технологій: розробка програмного забезпечення, створення та адміністрування комп’ютерних систем, створення мультимедійних продуктів. На основі аналізу національного та міжнародного класифікатора професій визначено зміст професійної діяльності фахівця за кожним напрямом. Професійна діяльність фахівця із розробки програмного забезпечення включає в себе дослідження, аналіз та оцінку вимог до програмних додатків і операційних систем; програмування, тестування та перевірку, модифікацію існуючого програмного забезпечення. Професійна діяльність зі створення та адміністрування комп’ютерних систем передбачає експлуатацію, обслуговування та усунення несправностей мережевих систем; експлуатацію та обслуговування систем передачі даних; встановлення комп’ютерного обладнання, мережевого програмного забезпечення, програмного забезпечення операційної системи та прикладного програмного забезпечення; виконання запуску та зупинення, а також операцій резервного копіювання й аварійного відновлення даних для комп’ютерних мереж. Професійна діяльність, пов’язана зі створенням мультимедійних продуктів, передбачає аналіз і розробку вебсайтів, проектування й розробку цифрових анімацій, зображень, презентацій, ігор, аудіота відеокліпів, інтернетпрограм із використанням мультимедійного програмного забезпечення, інструментів та утиліт, інтерактивної графіки й мов програмування. Наведено перелік первинних посад фахівця у галузі цифрових технологій, які він може обіймати. Побудовано узагальнені схеми процесу колективної розробки програмного забезпечення, створення комп’ютерних систем і мультимедійних продуктів у великих ІТ-компаніях. Це дозволило визначити вимоги до професійної компетентності бакалаврів професійної освіти у галузі цифрових технологій для забезпечення їхньої конкурентоспроможності на ІТ-ринку праці. ua
dc.description.abstract The article analyzes the professional activity of the bachelor of professional education in the field of digital technologies and defines the qualification requirements for it. The concept of «digital technologies» is revealed, three main directions of professional activity of a specialist in the field of digital technologies are defined: software development, creation and administration of computer systems, creation of multimedia products. Based on the analysis of the national and international classifier of professions, the content of the professional activity of a specialist in each area is determined. The professional activity of a software development specialist includes research, analysis and evaluation of requirements for software applications and operating systems; programming, testing and verification, modification of existing software. Professional activity on creation and administration of computer systems provides operation, service and elimination of malfunctions of network systems; operation and maintenance of data transmission systems; installation of computer equipment, network software, operating system software and application software; start and stop operations, as well as data backup and disaster recovery operations for computer networks. Professional activities related to the creation of multimedia products include analysis and development of websites, design and development of digital animations, images, presentations, games, audio and video clips, Internet programs using multimedia software, tools and utilities, interactive graphics and programming languages. The list of primary positions of the expert in the field of digital technologies which he can hold is resulted. Generalized schemes of the process of collective software development, creation of computer systems and multimedia products in large IT companies are built. This allowed to determine the requirements for professional competence of bachelors of professional education in the field of digital technologies to ensure their competitiveness in the IT labor market. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject цифрові технології ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject фахівець у галузі цифрових технологій ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject digital technologies ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject specialist in the field of digital technologies ua
dc.subject professional education ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 378.14:372 ua
dc.title Аналіз професійної діяльності бакалавра професійної освіти у галузі цифрових технологій ua
dc.title.alternative Analysis of professional activity of bachelor of professional education in the field of digital technologies ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics