Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Вербальні та невербальні складові рекламних текстів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Галішина, М. О.
dc.date.accessioned 2021-04-04T09:31:10Z
dc.date.available 2021-04-04T09:31:10Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Галішина М. О. Вербальні та невербальні складові рекламних текстів / М. О. Галішина // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 101-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33701
dc.description.abstract Реклама, у своїх намаганнях зробити продукт або товар більш привабливим для споживачів, охоче співпрацює та вбирає в себе інші засоби вираження змісту. Імідж товару або компанії виходить на перший план. Заради ефективнішого впливу, рекламні тексти включають культурні особливості країни, що переводить рекламу на інший рівень – рівень інтертекстуальності. Одним із прийомів інтертекстуальності реклами можна вважати використання зображень - символів та специфічних знаків, що свідчить про креолізацію рекламних текстів. ua
dc.description.abstract Реклама, в попытках сделать продукт или товар более привлекательным для потребителей, охотно включает в себя и сотрудничает с разными средствами выражения содержания. Имидж товара либо же компании выходит на первый план. Ради более эффективного влияния, рекламные тексты включают культурные особенности страны, что поднимает рекламу на другой уровень – уровень интертекстуальности. Одним из приемов интертекстуальности реклами можна считать использование изображений – символов, также специфических знаков, что свидетельствует о креолизации рекламных текстов. ua
dc.description.abstract In attempt to make a product or a merchandise more attractive advertising includes and collaborates with different ways of expression of contents. Image of the product or a company comes to the foreground. The advertising texts include cultural features to make the process of advertising more efficient. That raises a level of advertising on the higher level. The level of intertextuality. One of methods for intrltextuality can be using of symbolic pictures and specific signs that indicate the creolization of advertising texts. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject семіотика ua
dc.subject реклама ua
dc.subject рекламний текст ua
dc.subject знакова система ua
dc.subject семиотика ua
dc.subject реклама ua
dc.subject рекламный текст ua
dc.subject креолизованый текст ua
dc.subject знаковая система ua
dc.subject Semiotics ua
dc.subject advertising ua
dc.subject advertising text ua
dc.subject sign systems ua
dc.subject.classification 659.123.4 ua
dc.title Вербальні та невербальні складові рекламних текстів ua
dc.title.alternative Вербальные и невербальные составляющие рекламных текстов ua
dc.title.alternative Verbal and nonverbal components of advertising texts ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics