Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, О. Ю.
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:05:46Z
dc.date.available 2021-03-24T12:05:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ткач, О. Ю. Педагогічні умови розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / О. Ю. Ткач // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 163-167. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33525
dc.description.abstract У статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти на основі положень теорії соціальних мереж, вітчизняних і зарубіжних концепцій міжособистісної взаємодії, концепції комунікаційних і мережних трансформацій, результатів досліджень з проблем інформатизації освіти, науково-педагогічних засад формування і застосування інформаційних освітніх середовищ. З’ясовано, що розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти передбачає реалізацію таких педагогічних умов: забезпечення системи якості післядипломної освіти на основі ефективного управління і продуктивного освітнього процесу; створення комп’ютерно орієнтованого освітнього середовища закладу післядипломної освіти, наповнення його якісним контентом; підготовка педагогічних працівників до освітньої діяльності в комп’ютерно орієнтованому освітньому середовищі закладу післядипломної освіти. ua
dc.description.abstract The article defines and substantiates the pedagogical conditions for the development of information and communication competence of teachers in postgraduate education based on the theory of social networks, domestic and foreign concepts of interpersonal interaction, the concept of communication and network transformations, research results on educational informatization, scientific and pedagogical principles. and the use of information educational environments. It was found that the development of information and communication competence of teachers in the system of postgraduate education involves the implementation of the following pedagogical conditions: ensuring the quality of postgraduate education on the basis of effective management and productive educational process; creation of a computer-oriented educational environment of the postgraduate education institution, filling it with quality content; preparation of pedagogical workers for educational activity in the computer-oriented educational environment of the postgraduate education institution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-комунікаційна компетентність педагогічних працівників ua
dc.subject післядипломна педагогічна освіта ua
dc.subject комп’ютерно орієнтоване освітнє середовище закладу післядипломної освіти ua
dc.subject information and communication competence of pedagogical workers ua
dc.subject postgraduate pedagogical education ua
dc.subject computer-oriented educational environment of postgraduate education institution ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Педагогічні умови розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions of information and communication development competence of teaching staff in the system of postgraduate education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу