Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Супервізія як умова успішної організації навчання магістрів в університетах Канади

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанець, М. Ю.
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:01:01Z
dc.date.available 2021-03-24T12:01:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Степанець, М. Ю. Супервізія як умова успішної організації навчання магістрів в університетах Канади / М. Ю. Степанець // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 157-160. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33522
dc.description.abstract У статті розглянуто термін «супервізія», який базується на принципі партнерства між суб’єктом і об’єктом. Описано поняття супервізор, яке можна визначити наступним чином. Це член персоналу, якому делеговано повноваження направляти, координувати, підтримувати, та оцінювати професійну діяльність. Зазначено, що наставник докладає індивідуальних, персоніфікованих зусиль, щоб допомогти студенту у досягненні цілей. Визначено, що ключовими особливостями є унікальні стосунки партнерства у поєднанні навчанням з процесом надання підтримки. Так як супервізія є взаємовідносинами професійного спрямування то вона повинна бути проявом ознак професіоналізму та здатності до автономного оцінювання. Розроблено базові поради які необхідно використовувати майбутнім супервізорам. ua
dc.description.abstract The term "supervision", based on the principle of partnership between the subject and the object is considered. The concept of supervisor is described and can be defined as follows. It is a member of staff to whom authority is delegated to direct, coordinate, support and evaluate the professional activities of subordinates. Researchers note that the supervisor applies an individual, personalized effort to help the student achieve his or her goals. The key features are identified as unique partnership relationships combined with learning and support. Since supervision is a professional relationship, it should be a sign of professionalism and autonomous evaluation. Factors that affect the organization and delivery of Master's degree programs in Canada are described as the quality of pedagogical education, the qualifications of employees, and the skills and abilities of supervision as a social work technology. Basic tips that should be used by future supervisors have been developed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання ua
dc.subject викладання ua
dc.subject магістр ua
dc.subject супервізор ua
dc.subject Канада ua
dc.subject training ua
dc.subject teaching ua
dc.subject master's degree ua
dc.subject supervisor ua
dc.subject Canada ua
dc.subject.classification 378.14: 37.048.44(71) ua
dc.title Супервізія як умова успішної організації навчання магістрів в університетах Канади ua
dc.title.alternative Supervision as a condition for the successful organization of Master's degree programs in Canadian universities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу