ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степанець, М. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:01:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:01:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Степанець, М. Ю. Супервізія як умова успішної організації навчання магістрів в університетах Канади / М. Ю. Степанець // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 157-160. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33522 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто термін «супервізія», який базується на принципі партнерства між суб’єктом і об’єктом. Описано поняття супервізор, яке можна визначити наступним чином. Це член персоналу, якому делеговано повноваження направляти, координувати, підтримувати, та оцінювати професійну діяльність. Зазначено, що наставник докладає індивідуальних, персоніфікованих зусиль, щоб допомогти студенту у досягненні цілей. Визначено, що ключовими особливостями є унікальні стосунки партнерства у поєднанні навчанням з процесом надання підтримки. Так як супервізія є взаємовідносинами професійного спрямування то вона повинна бути проявом ознак професіоналізму та здатності до автономного оцінювання. Розроблено базові поради які необхідно використовувати майбутнім супервізорам. | ua |
dc.description.abstract | The term "supervision", based on the principle of partnership between the subject and the object is considered. The concept of supervisor is described and can be defined as follows. It is a member of staff to whom authority is delegated to direct, coordinate, support and evaluate the professional activities of subordinates. Researchers note that the supervisor applies an individual, personalized effort to help the student achieve his or her goals. The key features are identified as unique partnership relationships combined with learning and support. Since supervision is a professional relationship, it should be a sign of professionalism and autonomous evaluation. Factors that affect the organization and delivery of Master's degree programs in Canada are described as the quality of pedagogical education, the qualifications of employees, and the skills and abilities of supervision as a social work technology. Basic tips that should be used by future supervisors have been developed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчання | ua |
dc.subject | викладання | ua |
dc.subject | магістр | ua |
dc.subject | супервізор | ua |
dc.subject | Канада | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | teaching | ua |
dc.subject | master's degree | ua |
dc.subject | supervisor | ua |
dc.subject | Canada | ua |
dc.subject.classification | 378.14: 37.048.44(71) | ua |
dc.title | Супервізія як умова успішної організації навчання магістрів в університетах Канади | ua |
dc.title.alternative | Supervision as a condition for the successful organization of Master's degree programs in Canadian universities | ua |
dc.type | Article | ua |