Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація методичної роботи з молодими учителями, її принципи та завдання у середній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальковська, І. І.
dc.date.accessioned 2021-03-23T09:16:06Z
dc.date.available 2021-03-23T09:16:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ковальковська, І. І. Організація методичної роботи з молодими учителями, її принципи та завдання у середній школі / І. І. Ковальковська // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 85-88. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33458
dc.description.abstract У статті проаналізовано методичну роботу з молодими учителями, її принципи та завдання у середній школі, окреслено перспективи професійного зростання освітян у просторі методичної діяльності. Доведено, що організація методичної роботи у закладі освіти удосконалює професійний рівень фахівців, готує до інноваційних підходів у викладанні предметів, фасилітованої дискусії з колегами, орієнтує на міжособистісний діалог. Форми та методи організації методичної роботи з педагогічним колективом мають бути динамічними, постійно змінюватися та оновлюватися з врахуванням сучасних освітніх вимог. Акцентовано твердження, що планування методичної роботи з молодими учителями потребує чіткої координації та послідовності їхнього розвитку методичної підготовки: мотиви, мета, завдання, зміст, форми, методи, результати роботи вчителя, самоаналіз. ua
dc.description.abstract The article analyzes the methodological work with young teachers, its principles and tasks in secondary school, outlines the perspectives for the professional growth of educators in the space of methodological activity. It is proved that the organization of methodical work in an educational institution improves the professional level of specialists, prepares for innovative approaches in teaching subjects, facilitated discussion with colleagues, focuses on interpersonal dialogue. Forms and methods of organizing methodical work with the teaching staff should be dynamic, constantly changing and updated taking into account modern educational requirements. The statement is emphasized that the planning of methodical work with young teachers requires a clear coordination and sequence of their development of methodical training: motives, purpose, tasks, content, forms, methods, results of the teacher’s work, self-analysis. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject методична робота ua
dc.subject вчителі ua
dc.subject дидактичні принципи ua
dc.subject освітні завдання ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject індивідуальна траєкторія самовдосконалення ua
dc.subject methodical work ua
dc.subject teachers ua
dc.subject didactic principles ua
dc.subject educational tasks ua
dc.subject motivation ua
dc.subject individual trajectory of self - improvement ua
dc.subject.classification 616.314 ua
dc.title Організація методичної роботи з молодими учителями, її принципи та завдання у середній школі ua
dc.title.alternative Methodical work with young teachers, its principles and tasks in secondary school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу