Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Самоосвіта як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення педагогів-аніматорів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубровіна, І. В.
dc.date.accessioned 2021-03-22T13:25:33Z
dc.date.available 2021-03-22T13:25:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дубровіна, І. В. Самоосвіта як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення педагогів-аніматорів / І. В. Дубровіна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 75-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33449
dc.description.abstract Проаналізовано роль самоосвіти у професійному розвитку педагогів-аніматорів та шляхи оптимізації навчально-виховного процесу в системі педагогічної освіти. У статті розкрито питання мотиваційної сфери самоосвітньої діяльності педагогів-аніматорів; охарактеризовано властивості самоосвіти, представлено складові індивідуальної програми самоосвіти педагогів для забезпечення реалізації засад безперервної освіти. Досліджено самоосвітню діяльність фахівців дозвіллєвої сфери як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення в системі педагогічної освіти. Обґрунтовано активну позицію людини як суб’єкта професійної діяльності в контексті пріоритетного напряму модернізації освітнього простору. Визначено напрямки практичного здійснення індивідуальної програми самоосвіти. ua
dc.description.abstract The role of self-education in the professional development of music teachers as well as the ways to optimize the educational process in the system of pedagogical postgraduate education are analyzed. The article deals with the question of the motivational sphere of self-education of music teachers; it also describes the properties of self-education. The components of an individual program of self-education is represented to implement the principles of lifelong learning. Self-educational activities of teachers of artistic disciplines are investigated as a priority area of personal and professional development in the system of pedagogical postgraduate education. The active position of a human as a subject of professional activities in the context of the priority direction of educational space modernization is justified in the introduction. The directions of practical implementation of an individual self-education program are defined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject індивідуально-зорієнтоване навчання ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject самовиховання ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject професійна мистецька освіта ua
dc.subject індивідуальна програма самоосвіти ua
dc.subject мотиваційна складова ua
dc.subject виконавська складова ua
dc.subject individual-oriented learning ua
dc.subject self-education ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject professional art education ua
dc.subject individual program of self-education ua
dc.subject motivational component ua
dc.subject performing component ua
dc.subject.classification 374.7 ua
dc.title Самоосвіта як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення педагогів-аніматорів ua
dc.title.alternative Self-education as a priority area of personal and professional development of animator’s ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу