Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми практичної підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грищенко, Ю. В.
dc.contributor.author Соломаха, С. О.
dc.contributor.author Філіпчук, Н. О.
dc.date.accessioned 2021-03-22T13:09:57Z
dc.date.available 2021-03-22T13:09:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Грищенко, Ю. В. Проблеми практичної підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Ю. В. Грищенко, С. О. Соломаха, Н. О. Філіпчук // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 51-53. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33443
dc.description.abstract У статті обґрунтовується вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін на магістерському рівні вищої освіти. Зазначено, що у професійно-педагогічній підготовці магістрів поєднується загальна психолого-педагогічна підготовка з специфічно-фаховою на основі компетентнісного та особистісного підходів. Визначено, що магістерська практика – це комплексний процес, в якому студенти виконують всі види діяльності, які визначаються їх спеціалізацією. Вона є важливою складовою частиною підготовки студентів університету до майбутньої професійної діяльності, яка покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок, cприяє виробленню власного стилю викладання, формуванню професійної компетенції. ua
dc.description.abstract The article substantiates the influence of pedagogical practice on the formation of professional competence of future teachers of art disciplines at the master's level of higher education. It is noted that in the professional and pedagogical training of masters the general psychological and pedagogical training is combined with the specific professional one on the basis of competence and personal approaches. It is determined that a master's practice is a complex process in which students perform all types of activities that are determined by their specialization. It is an important part of the preparation of university students for future professional activities, which is designed to ensure the formation of professional and pedagogical skills, the development of their own teaching style, the formation of professional competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject практична підготовка ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject викладачі ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject магістри ua
dc.subject майстерність ua
dc.subject practical training ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject masters ua
dc.subject professionalization ua
dc.subject skill ua
dc.subject.classification 378.37.01/09 ua
dc.title Проблеми практичної підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін ua
dc.title.alternative Problems of practical training of future teachers of art disciplines ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу