DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 21. Історико-педагогічні студії » Випуск 13-14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33315
Title: Професійна підготовка майбутніх викладачів у країнах Західної Європи
Other Titles: Professional training of future teachers of a higher educational institutions in Western Europe.
Authors: Гавриляк, А. О.
Keywords: викладач вищого навчального закладу
професійна підготовка
історичний аналіз
teacher of a higher educational institution
professional training
historical analysis
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гавриляк, А. О. Професійна підготовка майбутніх викладачів у країнах Західної Європи / А. О. Гавриляк // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 34-38.
Abstract: У статті проаналізований досвід професійної підготовки викладача закладу вищої освіти у країнах Західної Європи. Виокремленні конкретні історичні періоди, в які відбувалися істотні зміни в процесі професійної підготовки викладачів вищої школи. Розглянуті типові освітні моделі країн Західної Європи та їх вплив на систему освіти. Проведений аналіз дозволяє виявити аналоги елементів систем підготовки та провести прогноз подальшої перспективи розвитку цієї системи.
The article analyzes the experience of professional training of a teacher of a higher educational institution in Western Europe. The specific historical periods in which significant changes took place in the process of professional training of teachers of higher education are highlighted. The typical educational models of Western European countries and their impact on the education system are considered. The performed analysis allows identifying analogs of elements of training systems and forecasting the future prospects for the development of this system.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33315
Appears in Collections:Випуск 13-14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Havryliak_34-38.pdfосновна стаття337.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.