DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 21. Історико-педагогічні студії » Випуск 13-14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33311
Title: Освіта впродовж життя і ринок праці
Other Titles: Lifelong learning and the labor market
Authors: Бороденко, О. С.
Keywords: освіта впродовж життя
університети третього віку
розширення трудової діяльності
працівники похилого віку
education of the elderly
active labor activity of adults
expansion of employment opportunities for the elderly
demographic situation
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бороденко, О. С. Освіта впродовж життя і ринок праці / О. С. Бороденко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 22-25.
Abstract: В статті аргументується важливість запровадження навчання впродовж життя з точку зору економіки держави та суспільства загалом. Визначено тенденції розвитку демографічної ситуації у світі та в Україні зокрема. Охарактеризовано основні характеристики трудової та освітньої діяльності людей похилого віку, зазначено сильні та слабкі сторони літніх працівників. Конкретизовано шляхи запровадження навчання впродовж життя в Україні, окреслений алгоритм, за яким треба реформувати та оптимізувати стан освіти для літніх людей, окреслено стан уніерситетів третього віку сьогодні та розглянуто перспективу їх розширення та розвитку. Визначено позитивні та негативні наслідки розширення та продовження активної трудової діяльності людей похилого віку, зазначено основні напрямки розвитку освіти впродовж життя в Україні.
The article discusses the foreign experience of expanding the labor activity of elderly people. The demographic situation in the world and in Ukraine is characterized, the percentage of elderly people in comparison with young people is shown. The world experience of universities of the third age is studied, the organization of education for adults is considered, the main aspects and directions of training are highlighted. The state of education for elderly people in Ukraine has been updated, ways of reforming and developing thirdage universities have been outlined. An algorithm for the development of education for elderly people in Ukraine is derived, the starting steps for reform in this industry are indicated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33311
Appears in Collections:Випуск 13-14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodenko_22-25.pdfосновна стаття326.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.