DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 21. Історико-педагогічні студії » Випуск 13-14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33263
Title: До питання про стан і перспективи підготовки андрагогів в Україні
Other Titles: On the question of the state and prospects of andragogy training in Ukraine
Authors: Аніщенко, О. В.
Keywords: андрагог
педагогічний персонал у сфері освіти дорослих
освіта дорослих
формальна освіта
неформальна освіта
освітньо-професійна програма
спеціалізації «Освіта дорослих»
«Андрагогіка»
«Тьюторство»
andragogue
teaching personnel for adult education
adult education
formal education
non-formal education
educational and professional program
specializations «Adult Education»
«Andragogy»
«Tutoring»
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Аніщенко, О. В. До питання про стан і перспективи підготовки андрагогів в Україні / О. В. Аніщенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 12-16.
Abstract: Автором обґрунтовано доцільність здійснення професійної підготовки андрагогів в Україні. Проаналізовано вітчизняний досвід підготовки педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих. Наведено приклади успішних практик щодо розвитку андрагогічної компетентності педагогів в умовах формальної і неформальної освіти. Зазначено, що програми з розвитку компетентнісного потенціалу педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих упроваджуються закладами вищої і післядипломної освіти, науковими установами НАПН України, закладами неформальної освіти дорослих, громадськими та іншими організаціями.
The author substantiates the expediency of professional training of andragogues in Ukraine. The domestic experience of training pedagogical staff in the field of adult education is analyzed. There are examples that demonstrate the success of the development of andragogical competence of teachers in formal and non-formal education. It is noted that the development of competencies of pedagogical staff in the field of adult education is carried out by the efforts of institutions of higher and postgraduate education, scientific institutions of the NAES of Ukraine, institutions of non-formal adult education, public and other organizations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33263
Appears in Collections:Випуск 13-14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anishchenko_12-16.pdfосновна стаття409.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.