DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудар, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2012-01-12T10:20:36Z-
dc.date.available2012-01-12T10:20:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДудар, Олена Василівна. Динаміка міжособистісної перцепції старшокласників : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Дудар; наук. кер. Г. О. Хомич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/331-
dc.description.abstractТеоретично обгрунтовано сутність міжособистісної перцепції у ранньому юнацькому віці, експериментально виявлено соціально-психологічні чинники її динаміки, розроблено та впроваджено комплексну програму розвитку досліджуваного феномену у старшокласників. Проаналізовано науково-теоретичні концепції даної проблеми у зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено зміст і структуру міжособистісної перцепції, розкрито її роль у процесі взаємодії суб'єктів раннього юнацького віку. Запропоновано психологічну модель розвитку міжособистісного сприймання учнів старших класів, обгрунтовано показники та критерії сформованості даної якості, якими є повнота, гнучкість, спрямованість. Охарактеризовано рівні розвитку міжособистісної перцепції у ранньому юнацькому віці (інтегрований, ситуативний, примітивний), експериментально досліджено вікові та гендерні зміни у даному процесі. Виявлено ієрархію соціально-психологічних чинників (емоційно-ціннісне ставлення, емоційний відгук, особистісні якості, нормативні очікування, статус і сприймання групи), що обумовлюють динаміку міжособистісної перцепції та специфіку утворення перцептивного образу. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження програми розвитку міжособистісної перцепції старшокласників як суб'єктів взаємодії у формі перцептивно орієнтованого соціально-психологічного тренінгу.ru_RU
dc.description.abstractDissertation has been devoted to the research of essence of interpersonaly perception of senior pupils; analysis of scientific-theoretical conceptions of noted problem in foreign and native psychology has been presented; contents and structure of interpersonal perception, it’s role in the process of interaction of individuals of early youthful age has been determined. A psychological model has been offered, criterions (completeness, flexibility, direction) and indexes have been substantiated, levels (integrated, situated, primitive) of the development of interpersonal perception of senior pupils have been described. Experimentally secular and gender changes of interpersonal perception of senior pupils have been investigated. Hierarchy of social-psychological factors (emotional-value attitude, emotional responding, personal qualities, standart expectations, status and perception of a group) has been found out, which predetermine dynamics of interpersonal perception and specifics of formation of a perceptive mode. In the process of experimental work expedience and efficiency of inculcation of the developing programme as a perceptiv oriented social-psychological training has been proved. The results of investigation can be used in psychodiagnostic and correct activity of practical psychologists and pedagogues.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ імені М.Драгомановаru_RU
dc.subjectміжособистісна взаємодіяru_RU
dc.subjectміжособистісна перцепціяru_RU
dc.subjectперцептивний образru_RU
dc.subjectсоціально-психологічні чинники міжособистісної перцепціїru_RU
dc.subjectемоційне відгукуванняru_RU
dc.subjectемоційно-ціннісне ставленняru_RU
dc.subjectнормативні очікуванняru_RU
dc.subjectinterpersonal interactionru_RU
dc.subjectinterpersonal perceptionru_RU
dc.subjecta perceptive moderu_RU
dc.subjectsocial-psychological factors of interpersonal perceptionru_RU
dc.subjectemotional finding outru_RU
dc.subjectemotional-value attituderu_RU
dc.subjectstandart expectationsru_RU
dc.subject.classification159. 937ru_RU
dc.titleДинаміка міжособистісної перцепції старшокласниківru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dudar.pdf286.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.