DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинюк, Алла Петрівна-
dc.date.accessioned2012-01-12T09:28:30Z-
dc.date.available2012-01-12T09:28:30Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМартинюк, Алла Петрівна. Дидактичні засади структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / А. П. Мартинюк ; наук. керівник О. С. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 24 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/330-
dc.description.abstractНа підставі результатів вивчення наукової літератури проаналізовано та визначено суть понять "дидактичні засади", "навчально-дослідницька діяльність", "структурування змісту філологічної підготовки". Доведено взаємозалежність між ефективністю процесу формування творчої особистості студента та реалізацією структурування змісту філологічної підготовки. Розроблено модульно-технологічну модель процесу засвоєння філологічного матеріалу для української та англійської мов. Зазначені моделі наведено з використанням дидактичної технології організації навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічного коледжу. Узагальнено сучасні аспекти дидактичних технологій розвитку змісту філологічної підготовки студентів. Визначено зміст процесу засвоєння філологічного матеріалу, його компоненти та структуру. Запропоновано просторово-часову модель структурування змісту даної підготовки студентів педагогічних коледжів. Доведено, що зазначене структурування є ефективним за умов логічно обгрунтованої цілісної, неперервної дидактичної технології, яка передбачає єдність навчальної мети, дидактичного завдання та дидактичних умов, які сприяють засвоєнню та реалізації змісту філологічної підготовки особистості.ru_RU
dc.description.abstractThe vitality of the work has been proved; the objective, main tasks, scientific novelty, practical value of the work have been formulated; the content of the main principles has been suggested. The substantiation of the problem of didactic principles of structuralization of philological training essence of the students of pedagogical college is conditioned by development of modern tendencies towards education and effectiveness of the realization of the research activity of the personality according to the demands of the Bolonia Declaration. The quality of education is of primary importance while formation of the creative personality nowadays. There are some scientific researches on the topic but most of them are devoted to the education of students of higher educational establishments. The problem of drawing students of pedagogical college into learning of philological training essence foresees taking into consideration psychological and pedagogical objectives. Integrity and succession of didactic principles, forms, methods and ways of organization of educational process haven’t been investigated yet. So, the analysis of the above-mentioned material gives the possibility to make generalization that pedagogical peculiarities of the formation of individual’s philological knowledge must be realized in the process of academic-cognitive and practical activity.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherРедакційно-видавничий відділ Луцького державного технічного університетуru_RU
dc.subjectдидактичні засадиru_RU
dc.subjectпедагогічні технологіїru_RU
dc.subjectструктурування змістуru_RU
dc.subjectфілологічна підготовкаru_RU
dc.subjectпедагогічний коледжru_RU
dc.subject.classification371.026:80:81 – 116: 377.8ru_RU
dc.titleДидактичні засади структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynyuk.pdf331.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.