Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оніщук, І. І.
dc.contributor.author Шапошнікова, І. М.
dc.contributor.author Шальов, А. С.
dc.contributor.author Пʼясецька, Н. А.
dc.contributor.author Тонконог, Н. І.
dc.contributor.author Зелінська, Т. М.
dc.contributor.author Бабаджанян, В. В.
dc.contributor.author Шпильова, М. О.
dc.date.accessioned 2021-01-29T12:38:17Z
dc.date.available 2021-01-29T12:38:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів / І. І. Оніщук, І. М. Шапошнікова, А. С. Шальов, Н. А. Пʼясецька, Н. І. Тонконог, Т. М. Зелінська, В. В. Бабаджанян, М. О. Шпильова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 8 (128). - С. 141-148. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.8(128).30. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33062
dc.description.abstract У науковому дискурсі загальновизнано, що існуюча система іншомовної освіти є результатом її тривалого історичного розвитку, тому аналіз і узагальнення історичного досвіду даної галузі є необхідним у період модернізації сучасної гуманітарної освіти в Україні. Аналіз історичних, соціальних, культурних та педагогічних умов і чинників, що призвели до змін мети, завдань, змісту іншомовної освіти в Україні, дозволив визначити три етапи розвитку іншомовної освіти у контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в період з середини ХХ до початку ХХІ століття. Перший етап (1950 – 1960) – етап формування загальнонаукового інтересу до феномену іншомовної освіти. Другий етап (1970 – 1980) – іншомовна освіта в умовах реформування вищої школи. Третій етап (1990 – 2018) – етап сталого розвитку іншомовної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір. Історіографічний аналіз дозволив визначити міждисциплінарну сутність іншомовної освіти, яка полягає в тому, що: вивчення будь-якої нерідної мови має супроводжуватися вивченням культури народу, котрий розвиває вміння розуміти світову культуру в цілому, формує здатність орієнтуватися в сучасному полікультурному й інформаційному суспільстві. ua
dc.description.abstract It is generally accepted in the scientific discourse that the existing system of foreign language education is the result of its long historical development, therefore, the analysis and generalization of the historical experience of this industry is necessary during the modernization of modern humanitarian education in Ukraine. The analysis of historical, social, cultural and, pedagogical conditions and factors that led to changes in the purpose, tasks and, the content of foreign-language education in Ukraine made it possible to determine three stages of the development of foreign language education in the context of future physical education teachers‟ preparation at pedagogical universities in Ukraine from the middle of the ХХ to the beginning of the ХХІ century. The first stage (1950-1960) is the stage of forming the general scientific interest in the phenomenon of foreign- language education. The second stage (1970-1980) is foreign language education in the conditions of higher education reform. The third stage (1990-2018) is the stage of sustainable development of foreign language education in the conditions of integration into the European educational space. The historiographic analysis made it possible to determine the interdisciplinary essence of foreign language education, which is that: learning of any non-native language has to be accompanied by studying the culture of the people, which develops the ability to understand world culture as a whole, forms the ability to navigate in a modern multicultural and information society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject історичний розвиток ua
dc.subject вчитель фізичної культури ua
dc.subject гуманітарна освіта ua
dc.subject педагогічні умови і чинники ua
dc.subject історіографічний аналіз ua
dc.subject культура народу ua
dc.subject historical development ua
dc.subject physical education teacher ua
dc.subject humanitarian education ua
dc.subject pedagogical conditions and factors ua
dc.subject historiographic analysis ua
dc.subject the culture of the people ua
dc.title Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів ua
dc.title.alternative Stages and trends in the development of foreign language education in the context of future teachers' training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу