Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мозгова, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2021-01-26T08:17:00Z
dc.date.available 2021-01-26T08:17:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мозгова Н. Г. Постнекласичні трансформації в освіті : зміст та значення / Н. Г. Мозгова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 42 (55). – С. 160-166. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32959
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду проблем постнекласичної трансформації сучасної освіти й специфіки переходу до нового типу мислення – складного нелінійного мислення. Відображено специфіку сучасної кризи в науці, як гуманітарної революції, що розглядає духовні, інтелектуальні, психічні реалії і можливості людини як особливого стратегічного ресурсу. Здійснена спроба дослідити феномен нелінійного мислення, що формує здібності особистості адекватно сприймати, аналізувати, досягати поставленої мети у складному нелінійному, самоорганізованому світі. Доведено, що в сучасному освітньому процесі відбувається перегляд змісту соціальних ролей як учнів, так і вчителів, а також змінюється роль і функції навчального тексту як такого. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problems of post-non-classical transformation of modern education and the specifics of the transition to a new type of thinking – complex nonlinear thinking. The specifics of the current crisis in science are reflected as a humanitarian revolution that considers the spiritual, intellectual, mental realities and capabilities of man as a special strategic resource. An attempt is made to investigate the phenomenon of nonlinear thinking, which forms the ability of the individual to adequately perceive, analyze, and achieve the goal in a complex nonlinear, self-organized world. It has been proved that in the modern educational process a revision of the content of social roles of both students and teachers is taking place, as well as the role and functions of the educational text as such are changing. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject епоха біфуркації ua
dc.subject гуманітарна революція ua
dc.subject трансформація освіти ua
dc.subject нелінійне мислення ua
dc.subject інноваційні якості особистості ua
dc.subject bifurcation era ua
dc.subject humanitarian revolution ua
dc.subject transformation of education ua
dc.subject nonlinear thinking ua
dc.subject innovative personality traits ua
dc.subject.classification 37.013.73 - 044.922 ua
dc.title Постнекласичні трансформації в освіті:зміст та значення ua
dc.title.alternative Post-non-classical transformations in education: content and significance ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу