Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінка силових та швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Римар, О. В.
dc.contributor.author Ханікянц, О. В.
dc.date.accessioned 2021-01-24T20:26:28Z
dc.date.available 2021-01-24T20:26:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Римар, О. В. Оцінка силових та швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку / О. В. Римар, О. В. Ханікянц // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 364-371. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32942
dc.description.abstract У роботі розглянуто питання рівня розвитку фізичної підготовленості школярів 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти на основі показників силових та швидкісно-силових якостей. Встановлено рівень розвитку силових та швидкісно-силових якостей на підставі аналізу показників контрольних вправ, які рекомендовані «Навчальною програмою з фізичної культури для 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти «Фізична культура в школі» та визначено рівні компетентності учнів за результатами виконання цих вправ. Проаналізовано динаміку змін показників силових та швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку (5 – 9 класи) закладів загальної середньої освіти. З’ясовано, що контрольні навчальні нормативи згідно діючої програми не є достатньо збалансованими, оскільки в одних тестових вправах є дещо занижені, а в інших – дещо завищені, а також не завжди відповідають віковим та індивідуальним особливостям розвитку школярів. ua
dc.description.abstract В работе рассмотрен вопрос физической подготовленности школьников 5 – 9 классов учреждений общего среднего образования на основе уровня развития показателей силовых и скоростно-силовых качеств. Определен уровень развития силовых и скоростно-силовых качеств на основе анализа показателей контрольных упражнений, рекомендованных «Учебной программой по физической культуре для 5 – 9 классов учреждений общего среднего образования «Физическая культура в школе» и определены уровни компетентности учащихся по результатам выполнения этих упражнений. Проанализирована динамика изменений показателей силовых и скоростно-силовых качеств учащихся среднего школьного возраста (5 – 9 классы) учреждений общего среднего образования. Выяснено, что контрольные учебные нормативы согласно действующей программы недостаточно сбалансированы, поскольку в одних тестовых упражнениях требования несколько занижены, а в других – несколько завышены, а также не всегда соответствуют возрастным и индивидуальным особенностям развития школьников. ua
dc.description.abstract Questions about the level of physical development of pupils from 5-9 classes of general secondary schools are discussed in the article. The level of physical development is based on indicators of power and power-speed qualities. There was established the level of development of power and speed-power qualities according to indicators’ analysis out from control exercises. Control exercises are recommended by “Physical culture studying program for 5-9 classes of general secondary schools “Physical culture in school”. The exercises are pulling up (for boys), pulling up in the lying position (for girls); bending and extending hands in the lying position (quantity of times) (boys are doing the exercise from the floor and girls – from the bench); long jump from place (cm); lifting into a sitting position in 30sec (quantity of times). The level of pupils’ competency was evaluated according to result of the exercises performing. There was analyzed the dynamics of power and speed-power qualities change of middle school age pupils (5-9 classes) from general secondary school. It was revealed that control studying standards according to program is nor balanced enough. Thus, in some test exercises standards are too high and in others too low. What is more, those norms sometimes are not appropriate to some age and individual specifics of pupils’ development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні середнього шкільного віку ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject силові та швидкісно-силові якості ua
dc.subject рівні компетентності ua
dc.subject учащиеся среднего школьного возраста ua
dc.subject физическая подготовленность ua
dc.subject силовые и скоростно-силовые качества ua
dc.subject уровни компетентности ua
dc.subject middle school age pupils ua
dc.subject physical preparation ua
dc.subject power and speed-power qualities ua
dc.subject competences level ua
dc.subject.classification 796.012.11/13 – 053.5 ua
dc.title Оцінка силових та швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку ua
dc.title.alternative Оценка силовых и скоростно-силовых качеств учеников среднего школьного возраста ua
dc.title.alternative The evaluation of power and speed power qualities of middle school age pupils ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу