DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 42 (55) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32909
Title: Теоретичні принципи освітньої діяльності закладів вищої освіти у складі Євро-Азійської Акредитаційної асоціації
Other Titles: Theological foundation of educational activities of higher educational institutions as part of the Euro-Asian Accreditation Association
Authors: Рязанцева, Т. О.
Keywords: Євро-Азіатська акредитаційна асоціація
богослов’я
богослов’я освіти
заклади вищої освіти
історія виникнення ЄААА
місія Бога
місія ЄААА
Euro-Asian Accreditation Association
theology
theology of education
higher education institutions
the history of the EAAA
the mission of God
the mission of the EAAA
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Рязанцева Т. О. Теоретичні принципи освітньої діяльності закладів вищої освіти у складі Євро-Азійської Акредитаційної асоціації / Т. О. Рязанцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 42 (55). – С. 62-69.
Abstract: У статті представлена основа богослов’я і богослов’я освіти ЄААА, на якій побудоване навчання і виховання у закладах вищої освіти, що входять до її складу. Євро-Азіатська акредитаційна Асоціація формує та запроваджує богослов’я та богослов’я освіти, які є провідними у роботі шкіл, що входять до її складу. Навчальні та виховні програми, а також організація та проведення навчально-виховних процесів у даних школах мають відображати характеристики даного богослов’я та богослов’я освіти. Шляхи, якими формується та запроваджується у школах ЄААА богослов’я та богослов’я освіти ЄААА визначаються структурою самої Асоціації.
The article presents the basis of the EAAA theology and theology of education, on which education and upbringing in the higher educational institutions that are part of it are built. The Euro-Asian Accreditation Association forms and implements the theology and theology of education, and is leading in the work of its member schools. Educational and educational programs, as well as the organization and conduct of educational processes in these schools should reflect the characteristics of the given theology and theology of education. The connection is formed and introduced in the EAAA schools of theology and theology of education. The EAAA is determined by the structure of the Association itself.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32909
Appears in Collections:Випуск 42 (55)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryazantseva.pdf370.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.