DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКліндухова, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2012-01-12T08:37:27Z-
dc.date.available2012-01-12T08:37:27Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКліндухова, Валентина Миколаївна. Вивчення наближених обчислень в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. М. Кліндухова ; наук. керівник В. О. Швець ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/326-
dc.description.abstractРозроблено методичну систему вивчення наближених обчислень у курсі математики основної школи. Проведено ретроспективний аналіз і досліджено сучасний стан методики вивчення наближених обчислень у школах України. Проаналізовано програми з математики різних років, підручники та навчальні посібники. Виділено психолого-педагогічні передумови, цілі та зміст вивчення наближених обчислень в основній школі. Обгрунтовано необхідність організації навчально-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення наближених обчислень. Основним методом наближених обчислень обрано метод меж. Навчальний матеріал у підручнику рекомендовано компонувати з урахуванням принципів концентризму, фузіонізму, навчання в активному та фоновому режимах. Розоблено структурну модель вивчення наближених обчислень в основній школі, описано її етапи, для кожного з яких виділено провідну ідею, цілі, зміст і вимоги до рівня математичної підготовки учнів. Наведено методичні рекомендації щодо організації вивчення наближених обчислень, систему задач, лабораторні та практичні роботи, а також конкретні методичні розробки. Експериментально доведено дієвість та ефективність запропонованої методики, зокрема, показано її позитивний вплив на якість та успішність навчання, формування уміння розв'язувати прикладні задачі та розвиток пізнавальних інтересів.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation represents the author’s methodical system of the study of approximate calculations in the author courses of basic school. The author has carried out the retrospective analysis of the problem of the approximate calculations study which embraced over centenary period. The author has been researched the modern state of the study of approximate calculations in Ukrainian schools. Also the author has analyzed the mathematical curriculums of different years, text-book and school supplies. The psychological and pedagogical prerequisites, the purposes and the contents of study of approximate calculations in basic school has been singled out according to them during the learning of approximate calculations the main accent must be given to the pupils research work. The method of limits has been choosen as a basic one. The placing of concept of educational material is on the ground of realization of principles of concentrizm and fusionism, the study in the active and background regime. The author has elaborated the structural model of the study of approximate calculations in basic school. It includes three stages. Each of them has the idea, the purpose, the contest and demands to the mathematical training of pupils. The work contains methodical recommendations concerning the organization of the study of approximate calculations, the concrete methodical elaborations, the system of sums, the laboratory and practical works. The author experimentally has proved the effectiveness of proposed methods, positive influence on quality and successfulness of teaching, forming of skills to do applied sums, and developing of cognitive interests.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ імені М.Драгомановаru_RU
dc.subjectметодична система навчанняru_RU
dc.subjectнаближені обчисленняru_RU
dc.subjectнаближені значенняru_RU
dc.subjectточністьru_RU
dc.subjectметод межru_RU
dc.subjectнавчально-дослідницька діяльністьru_RU
dc.subjectпроективна діяльністьru_RU
dc.subjectmethodical system of teachingru_RU
dc.subjectapproximate calculationru_RU
dc.subjectapproximate valueru_RU
dc.subjectexactnessru_RU
dc.subjectmethod of limitru_RU
dc.subjectresearch effortru_RU
dc.subjectprojecting activityru_RU
dc.subject.classification373.5.016:512ru_RU
dc.titleВивчення наближених обчислень в основній школіru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klindukhova.pdf316.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.