Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Емоційно підтримуюча міжособистісна комунікація як технологія піднесення людської гідності дитини-дошкільника

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луценко, Ірина Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-12-18T13:21:52Z
dc.date.available 2020-12-18T13:21:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Луценко І. О. Емоційно підтримуюча міжособистісна комунікація як технологія піднесення людської гідності дитини-дошкільника / І. О. Луценко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 100-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32511
dc.description.abstract Усвідомлення дитиною власної гідності залежить від прояву дорослим ціннісного ставлення до неї, що передбачає визнання її найвищою цінністю, визнання людини в дитині, визнання її людської гідності, яке водночас неможливе без прагнення дорослого до емоційної близькості з нею, пізнання її внутрішнього світу. Досягнення засобами емоційно підтримуючої міжособистісної комунікації емоційно-ціннісної спільності з дитиною, яку характеризує взаємний інтерес і позитивне ставлення, емоційна близькість (довіра, прихильність), наявність спільного на рівні переживань, схильностей, дій, досвіду, цінностей, ставлень є і умовою і дієвим процесом піднесення людської гідності дитини. Відчуття дитиною-дошкільником власної гідності не даровано їй від народження, воно здобувається з досвідом людських взаємин, комунікації, стає результатом емоційного переживання краси людського вчинку, дії, слова. Занурення з допомогою слова в ситуації переживання моральних емоцій: турботи, співчуття, суму, співрадості, співпереживання, пробачення, милосердя, гордості, поваги, відповідальності, справедливості, – є способом розвитку емоційно-чуттєвої сфери дошкільника і ознайомлення його зі своїм внутрішнім світом, світом прояву людської гідності. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 37.015.31: 17.026.4-053.4 ua
dc.title Емоційно підтримуюча міжособистісна комунікація як технологія піднесення людської гідності дитини-дошкільника ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу