Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скиба, Марія Михайлівна
dc.contributor.author Яценко, Л. А.
dc.date.accessioned 2020-12-18T12:46:10Z
dc.date.available 2020-12-18T12:46:10Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Скиба М. М. Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології / М. М. Скиба, Л. А. Яценко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : ХV Каришинські читання : Міжнародна науково-практична конференція : збірник наукових праць, 29-30 травня 2008 р. - Полтава, 2008. - С. 265-267. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32504
dc.description.abstract У статті розкрито значення дидактичних ігор як методу, засобу, форми організації навчання в освітньому процесі з біології та екології. Визначено роль дитячої гри як моделі діяльності дорослих, що сприяє взаємозв’язку між навчанням і застосуванням знань на практиці. Сформульовано загальні методичні рекомендації до проведення пізнавальних ігор у процесі навчання екології в школі. Констатовано, що дидактичні ігри можна використовувати на різних етапах уроку – під час вивчення нового матеріалу, закріплення одержаних знань, перевірки вивченого матеріалу, при узагальненні знань учнів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Полтаський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка ua
dc.subject дидактична гра ua
dc.subject екологія ua
dc.subject школярі ua
dc.subject екологічна освіта ua
dc.subject ігрова ситуація ua
dc.subject значення ігор ua
dc.subject методика ua
dc.title Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу