ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скиба, Марія Михайлівна | |
dc.contributor.author | Яценко, Л. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T12:46:10Z | |
dc.date.available | 2020-12-18T12:46:10Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Скиба М. М. Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології / М. М. Скиба, Л. А. Яценко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : ХV Каришинські читання : Міжнародна науково-практична конференція : збірник наукових праць, 29-30 травня 2008 р. - Полтава, 2008. - С. 265-267. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32504 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення дидактичних ігор як методу, засобу, форми організації навчання в освітньому процесі з біології та екології. Визначено роль дитячої гри як моделі діяльності дорослих, що сприяє взаємозв’язку між навчанням і застосуванням знань на практиці. Сформульовано загальні методичні рекомендації до проведення пізнавальних ігор у процесі навчання екології в школі. Констатовано, що дидактичні ігри можна використовувати на різних етапах уроку – під час вивчення нового матеріалу, закріплення одержаних знань, перевірки вивченого матеріалу, при узагальненні знань учнів. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Полтаський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка | ua |
dc.subject | дидактична гра | ua |
dc.subject | екологія | ua |
dc.subject | школярі | ua |
dc.subject | екологічна освіта | ua |
dc.subject | ігрова ситуація | ua |
dc.subject | значення ігор | ua |
dc.subject | методика | ua |
dc.title | Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології | ua |
dc.type | Article | ua |