DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 75(т.1) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32422
Title: Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії
Other Titles: Features of social work with disabilities in the United Kingdom
Authors: Клішевич, Н. А.
Різак, І. М.
Keywords: соціальна робота з дітьми з інвалідністю
система соціальної роботи у Великобританії
надання соціальних послуг
“Трасти допомоги”
напрями соціальної допомоги дітям з інвалідністю у Великобританії
види соціальної допомоги дітям з інвалідністю, сектори соціальної роботи у Великобританії
social work with children with disabilities
social work system in Great Britain
provision of social servicesn
“Trusts of assistance”
directions of social assistance to children with disabilities in Great Britain
types of social assistance to children with disabilities, social work sectors in Great Britai
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Клішевич, Н. А. Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії / Н. А. Клішевич, І. М. Різак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 107-110. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.23.
Abstract: Схарактеризовано особливості британської соціальної роботи з дітьми з інвалідністю. Проаналізовано та визначено основні законодавчі акти та нормативні документи Великої Британії, що описують поняття “особи з інвалідністю” та “діти з інвалідністю”. Описано основну структуру надання соціальних послуг дітям з інвалідністю та їхнім сім’ям. Визначено та розкрито поняття “соціальна робота”, “соціальні послуги”, “особисті соціальні послуги” та “соціальна опіка”. Описано види проблем (із мобільністю, ручною спритністю, фізичною координацією, спілкуванням, порушенням чутливості, пам’яттю, концентрацією уваги та навчання, визнанням фізичної небезпеки, континенцією) та основні показники дітей з інвалідністю (інвалідність навчання, глибокі та множинні вади навчання, мовні розлади, диспраксія або порушення координації, гіперактивність із дефіцитом уваги, порушення спектра аутизму, фізичні вади), що беруться до уваги в процесі здійснення соціальної роботи. Охарактеризовано систему надання соціальної допомоги у Великобританії дітям з інвалідністю, а саме: державним сектором, добровільним волонтерським сектором, приватним сектором. Подано характеристику діяльності Трастів допомоги у Великобританії дітям з інвалідністю та їхнім сім’ям та описано види допомоги, які вони можуть надавати. Представлено напрями соціальної роботи з дітьми-інвалідами у Великобританії та визначено їх основний зміст та об’єкти такої діяльності. Охарактеризовано медико-соціальну роботу, основний догляд та соціальну роботу з дітьми з інвалідністю та сім’ями, що їх виховують. Названо види послуг, які можуть надаватись дітям з інвалідністю та сім’ям, що їх виховують (няньки-вихователі, дитячі садки (денний догляд), дитячі садки та ясла (ігрові групи не на повний день), дитячі центри, фостерне виховання, підтримка на дому, групи/клуби продовженого дня, центри дозвілля, гуртожитки з наглядом, центри підтримки молодих батьків, клуби домашньої роботи, клуби дружби).
The article describes the features of British social work with children with disabilities. The main legislative acts and normative documents of Great Britain describing the concepts of persons with disabilities and children with disabilities are analyzed and defined. The basic structure of providing social services to children with disabilities and their families is described. The concepts of social work, social services, personal social services and social care are defined and disclosed. Describes the types of problems (mobility, manual dexterity, physical coordination, communication, impaired sensitivity, memory, concentration and learning, recognition of physical danger, continence) and the main indicators of children with disabilities (learning disabilities, profound and multiple disabilities) learning, speech disorders, dyspraxia or incoordination, attention deficit hyperactivity disorder, autism spectrum disorders, physical disabilities), which are taken into account in the implementation of social work. The system of providing social assistance in the UK to children with disabilities is described, namely the public sector, the volunteer sector, the private sector. A description of the activities of trust organizations in the United Kingdom for children with disabilities and their families and describes the types of assistance they can provide. Areas of social work with children with disabilities in the UK are presented and their main content and objects of such activities are identified. Medical and social work, basic care and social work with children with disabilities and their families are described. The types of services that can be provided to children with disabilities and families raising them are named (caregivers, kindergartens (day care), kindergartens and nurseries (playgroups are not full-time), children’s centers, foster care, home support, groups/clubs of extended day, leisure centers, supervised dormitories, support centers young parents, homework clubs, friendship clubs).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32422
Appears in Collections:Випуск 75(т.1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klishevych_Rizak_107-110.pdfосновна стаття477.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.