Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самойленко, Т. І.
dc.contributor.author Козлова, Л. Б.
dc.contributor.author Кравченко, О. П.
dc.date.accessioned 2020-12-15T13:59:49Z
dc.date.available 2020-12-15T13:59:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Самойленко, Т. І. Формування самоосвітньої компетентності у студентів-медиків / Т. І. Самойленко, Л. Б. Козлова, О. П. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 176-179. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.38. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32391
dc.description.abstract Одним із завдань сучасної вищої школи є формування особистісної підготовки студента-медика до самоосвіти. У цьому контексті формування самоосвітньої компетенції студентів виходить на перший план загальної системи освіти та вищої школи зокрема. І саме підготовка майбутніх медичних фахівців потребує особливої уваги. Найбільш важливими стають вимоги до підготовки кваліфікованого спеціаліста для майбутнього успішного професійного становлення, подальшого самоствердження та кар’єрного зростання. Відповідно до чинного законодавства України (Закону України “Про вищу освіту”) головна увага професійної освіти має бути зосереджена на розвитку в майбутніх фахівців життєво важливих компетентностей, які дають можливість оперативно реагувати на зміни у професійному середовищі та суспільстві, а також самостійно оволодівати професійними вміннями впродовж життя. З урахуванням фундаментальних положень компетентністного та системного підходів до трактування сутності феномену самоосвітньої компетентності, специфіки самоосвітньої та професійної діяльності майбутніх медичних працівників, значущості цього виду компетентності у становленні конкурентоспроможного фахівця визначено самоосвітню компетенцію майбутніх медичних працівників, яка допомагає вирішувати професійні завдання за умов стрімких змін сучасності. На основі аналізу наукової літератури можна зазначити, що мотивація студентів до самоосвіти та саморозвитку, формування їхніх професійних умінь і навичок є одним із важливих завдань. Формування компетентності студентів у процесі професійної підготовки розглядається у роботах А. Айзенберга, В. Бобрицької, В. Буряка, Г. Сєрікова та ін. Отже, у статті розглянуто поняття самоосвітньої компетенції як основи самостійної роботи студентів-медиків, також описані мотиваційні рівні, проаналізовано шляхи формування самоосвітньої компетентності. Наголошено на важливості самовиховання студентів. Визначено етапи формування самоосвітньої компетентності під час навчання у вищому закладі освіти та в подальшій науково-професійній діяльності студентів-медиків. ua
dc.description.abstract One of the modern higher education task is the formation of personal self-educational training of medical students. In this context, the formation of self-educational competence of students comes to the fore the secondary educational system and higher education in particular. The training of future medical professionals needs special attention. The most important are the requirements for the training of a qualified specialist for future successful professional development, further self-affirmation and career growth. According to the current legislation of Ukraine (Law of Ukraine “On Higher Education”), the main focus of vocational education should be on the development of future professionals’ vital competencies that allow them to respond quickly to changes in the professional environment and society, as well as master professional skills for life. Taking into account the fundamental ideas of competence and systematic approaches to the interpretation of the essence of the phenomenon of self-educational competence, the specifics of self-educational and professional activities of future medical professionals, the importance of this type of competence in becoming a competitive specialist is determined by self-educational competence of future health care workers. Self-educational competence helps to solve professional problems of modern life rapid changes. Based on the analysis of the scientific literature, it can be noted that the motivation of students to self-education and selfdevelopment, the formation of their professional skills and abilities is one of the important tasks. The formation of students’ competence in the process of professional training is considered in the works of such scientists A. Eisenberg, V. Bobrytska, V. Buryak, G. Serikov and others. Thus, the article reveals the concept of self-educational competence as the basis of independent work of medical students also describes the motivational levels, analyzes the ways of formation self-educational competence. The importance of students’ self-education is emphasized in the article. The stages of formation of self-educational competence during educational process in a higher educational establishment and in further scientific and professional activity of medical students are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітня компетентність ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject самовиховання ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject наукова та професійна діяльність ua
dc.subject студент-медик ua
dc.subject educational competence ua
dc.subject motivation ua
dc.subject self-education of self-education ua
dc.subject scientific and professional activity ua
dc.subject medical student ua
dc.subject.classification [378.147.091.33:374.1]:614.253.4 ua
dc.title Формування самоосвітньої компетентності у студентів-медиків ua
dc.title.alternative Formation medical students’ self-educational competence ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу