Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчально-методичне забезпечення до вивчення теми «Місяці. пори року» на заняттях з української мови як іноземної

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стефанишин, К. Л.
dc.contributor.author Тишковець, М. П.
dc.date.accessioned 2020-12-15T13:53:46Z
dc.date.available 2020-12-15T13:53:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Стефанишин, К. Л. Навчально-методичне забезпечення до вивчення теми «Місяці. пори року» на заняттях з української мови як іноземної / К. Л. Стефанишин, М. П. Тишковець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 187-191. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32388
dc.description.abstract Стаття стосується проблеми навчально-методичного забезпечення процесу навчання української мови як іноземної. Основною формою навчальної діяльності студентів у медичних закладах вищої освіти із дисципліни “Українська мова як іноземна” є практичне заняття. Практичні заняття у ЗВО передбачають детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни з викладачем і формування вміння та навичок їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентом сформульованих завдань і вирішення ситуаційних задач. Представлено методичну розробку практичного заняття з української мови як іноземної “Місяці. Пори року” для викладачів закладів вищої освіти. Хід заняття структуровано згідно з вимогами до практичних занять у вищій школі й адаптовано до комунікативних потреб чужоземних студентів, які навчаються в Україні. Структура заняття містить пять етапів: організаційну частину, засвоєння лексико-граматичного матеріалу до теми, виконання тренувальних вправ, роботу з текстом, поточний контроль. Змістове наповнення відповідає програмі навчальної дисципліни “Українська мова як іноземна”, завдання побудовано з урахуванням програмних вимог і підпорядковано меті дисципліни – забезпеченню базових комунікативних потреб чужоземних студентів у побутовій і навчально-професійній сферах. Розроблена система вправ призначена для формування та розвитку різних видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письма). Знання лексики на позначення місяців і пір року, засвоєння порядкових числівників і правил їх уживання у мовленні, відповідь на запитання КОЛИ? з використанням назв місяців і пір року, вдосконалення навичок читання тексту в межах актуальної теми дозволяють забезпечити реалізацію комунікативних потреб іноземних студентів у різних сферах спілкування: побутовій, соціально-культурній, офіційно-діловій, навчально-професійній. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of educational and methodological support of the teaching process for the subject “Ukrainian as a foreign language”. The main form of students educational activity at the higher medical institutions for this subject is a practical. The practicals at the higher schools provide detailed analysis of some theoretical provisions of the subject by a teacher and students, the formation of skills and abilities of their practical application by individual performance of student-formulated tasks and solving situational problems. It has been presented the methodical guidance of a practical class on the Ukrainian language as a foreign language “Months. Seasons of the year” for the teachers of higher schools. The course is structured according to the requirements for practical classes at the higher educational establishments and adapted to the communicative needs of foreign students who are studying in Ukraine. The structure of the lesson contains five stages: organizational part, mastering the lexical and grammatical material on the topic, performing training exercises, working with the text, current control. The content corresponds to the curriculum of the subject “Ukrainian as a foreign language”, the task is created taking into account the program requirements and the purpose of the discipline in order to provide basic communicative needs of foreign students in everyday and educational spheres. The developed system of exercises is designed for the formation and development of various types of speech activity (listening, speaking, reading and writing). Knowledge of vocabulary to indicate the months and seasons of the year, learning ordinal numbers and the rules of their use in speech, the answer to the question WHEN? using the names of months and seasons, improving the skills of reading the text within the current topic allow to ensure the realization of communicative needs of foreign students in various fields of communication: everyday, social and cultural, official and business, educational and professional ones. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject українська мова як іноземна ua
dc.subject методична розробка ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject комунікативний підхід ua
dc.subject завдання ua
dc.subject місяці ua
dc.subject пори року ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject комунікативний підхід ua
dc.subject завдання ua
dc.subject місяці ua
dc.subject пори року ua
dc.subject Ukrainian language as a foreign language ua
dc.subject methodological guidance ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject communicative approach ua
dc.subject tasks ua
dc.subject months ua
dc.subject seasons ua
dc.subject.classification 811.161.2243:378.016 ua
dc.title Навчально-методичне забезпечення до вивчення теми «Місяці. пори року» на заняттях з української мови як іноземної ua
dc.title.alternative Teaching and learning materials for the study of the topic “Seasons and Months” during the classes of Ukrainian as a foreign language ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу