Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатик, К. Б.
dc.date.accessioned 2020-12-14T12:55:32Z
dc.date.available 2020-12-14T12:55:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гнатик, К. Б. Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови / К. Б. Гнатик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 73 (т.1). – С. 58-61. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.73-1.12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32352
dc.description.abstract У статті здійснено структурний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. Установлено, що в сучасній науці термін “структура” пов’язують із системою та організацією. Система в цьому разі розглядається в більш широкому сенсі та характеризує всю гаму проявів об’єкта: його будову, функції, зв’язки тощо. Структура відображає те, що залишається відносно незмінним за різних змін системи. Констатовано, що під критеріями ефективності формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови розуміють сукупність ознак, які характеризують конкретний аспект досліджуваного феномена. Показниками вимірювання ефективності такого процесу є кількісні та якісні характеристики сформованості ознак, які вивчаються та вимірюються. З метою максимізації об’єктивності, ефективності й результативності процесу визначення структурних частин професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови використано низку методів наукового дослідження: аналіз нормативних документів, наукових публікацій, дисертаційних досліджень, спостереження за майбутніми бакалаврами іноземної мови в навчально-виховному процесі, бесіди, анкетування, тестування, аналіз навчальної документації, експертна оцінка відповідно до розроблених критеріїв і показників, а також діагностичні методики. Задля визначення структури професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови в дослідженні за певними критеріями, що допоможуть налагодити зв’язки між усіма чинниками досліджуваного феномена, виокремлено компоненти, які мають відповідні якісні прояви − показники, що висвітлюють і розкривають зміст процесу формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. Аналіз та узагальнення окреслених літературних джерел дає змогу уточнити сутність компонентів досліджуваного феномена. Такими компонентами є аксіологічно-мотиваційний, когнітивний, комунікативно-мовний, рефлексивний. ua
dc.description.abstract The article analyzes future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. In modern science, the term “structure” is found to be associated with system and organization. In this case, the system is considered more broadly and characterizes the whole range of manifestations of the object: its structure, functions, communications and more. The structure reflects what remains relatively unchanged with different system changes. It is stated that under the criteria of effectiveness of formation of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching is a set of features that characterize a particular aspect of the phenomenon under study. Indicators of measuring the effectiveness of such a process are the quantitative and qualitative characteristics of the formation of features that are studied and measured. In order to maximize the objectivity, efficiency and effectiveness of the process of determining the structural parts of professional identity, a number of methods of scientific research were used: analysis of normative documents, scientific publications, dissertation research, observation of future bachelors and learning a language, questionnaire, testing, analysis of educational documentation, expert evaluation according to the developed criteria and indicators, as well as the diagnosis exact methods. The structure of future bachelors’ professional identity was determined in the study by certain criteria. It helps to establish connections among all factors of the phenomenon and the components with appropriate qualitative manifestations – indicators. They highlight and reveal the content of the process of professional formation of professionalism. The analysis and generalization of the identified literary sources makes it possible to clarify the essence of the components of the phenomenon under study. These components are: axiological, motivational, cognitive, communicative, reflexive. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ідентичність ua
dc.subject професійна ідентичність ua
dc.subject структура ua
dc.subject компонент ua
dc.subject критерій ua
dc.subject показник ua
dc.subject майбутні бакалаври іноземної мови ua
dc.subject identity ua
dc.subject professional identity ua
dc.subject structure ua
dc.subject component ua
dc.subject criterion ua
dc.subject indicator ua
dc.subject future bachelors of foreign language ua
dc.subject.classification 37:356:456.765.7 ua
dc.title Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови ua
dc.title.alternative The structure of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу