Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Тан Лінь
dc.date.accessioned 2020-12-09T13:53:55Z
dc.date.available 2020-12-09T13:53:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чжан Тан Лінь. Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні / Чжан Тан Лінь // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 226-231. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.27 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32255
dc.description.abstract В статті розглянуто організацію і проведення констатувального експерименту, що визначає вихідний рівень сформованості культури самоосвітньої діяльності студентів-майбутніх вчителів музичного мистецтва. Діагностична методика будується на трьох структурних компонентах культури самоосвітньої діяльності вчителя музичного | мистецтва-ціннісно-мотиваційному, когнітивно-операційному, контрольно-рефлексивному, що виступають в якості критеріїв її сформованості і показників. У статті розглядається діагностичний інструментарій, спрямований на виявлення рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутнього педагога-музиканта в процесі вокально-хорового навчання: високий, середній низький. Розкрито методи діагностичного дослідження: педагогічне спостереження за результатами самостійної роботи студентів; бесіди зі студентами та викладачами; анкетування студентів; творчі завдання. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено организацию и проведение констатирующего эксперимента, определяющего исходный уровень сформированности культуры самообразовательной деятельности студентов - будущих учителей музыкального искусства. Диагностическая методика строится на трех выделенных автором структурных компонентах культуры самообразовательной деятельности учителя музыкального искусства: ценностно-мотивационном, когнитивно-операционном, контрольно-рефлексивном, которые выступают в качестве критериев и показателей ее сформированности. В статье рассматривается диагностический инструментарий, направленный на выявление уровней сформированности культуры самообразовательной деятельности будущего педагога-музыканта в процессе вокально-хорового обучения: высокий, средний, низкий. Раскрыты методы диагностического исследования: педагогическое наблюдение за результатами самостоятельной работы студентов; беседы со студентами и преподавателями; анкетирование студентов; творческие задания. ua
dc.description.abstract The article describes the organization and conduct of a stating experiment, which determines the initial level of formation of the culture of self-educational activity of students - future teachers of musical art. The diagnostic methodology is based on three author-selected structural components of the culture of self-educational activity of the teacher of musical art: value-motivational, cognitive-operative, control-reflexive, which act as criteria and indicators of its formation. The article deals with diagnostic tools aimed at identifying the levels of formation of the culture of self-educational activity of the future teacher-musician in the process of vocal-choral training: high, medium low. The methods of diagnostic research are revealed: pedagogical observation of the results of students' independent work; conversations with students and teachers; interviewing students; creative assignments. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностичне дослідження ua
dc.subject критерії та показники ua
dc.subject культура самоосвітньої діяльності ua
dc.subject вокально-хорове навчання ua
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject диагностическое исследование ua
dc.subject критерии и показатели ua
dc.subject культура самообразовательной деятельности ua
dc.subject вокально-хоровое обучение ua
dc.subject будущий учитель музыкального искусства ua
dc.subject diagnostic research ua
dc.subject criteria and indicators ua
dc.subject culture of self-educational activity ua
dc.subject vocal-choral training ua
dc.subject future teacher of musical art ua
dc.subject.classification 378.011.-051:78:37.041 ua
dc.title Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні ua
dc.title.alternative Diagnosis of the level of formation of culture of self-educational activity of future teachers of musical art in vocal-choral training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу