Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тянь Лінь
dc.date.accessioned 2020-12-09T13:13:20Z
dc.date.available 2020-12-09T13:13:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Тянь Лінь. Педагогічні умови формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання / Тянь Лінь // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 204-209. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32252
dc.description.abstract В статті обгрунтовано й конкретизовано педагогічні умови формування в майбутніх учителів музики вокально-технічних умінь, на основі яких професорсько-викладацький склад може найбільш ефективно розвинути означені уміння конкретного студента. Встановлено, що педагогічні умови формування вокально-технічних умінь є інтегрованим комплексом цілеспрямовано створених у процесі фахового вокального навчання позитивно-мотивуючих обставин, інтелектуально-збагачуючих факторів і творчо-розвиваючих чинників. Перша педагогічна умова (спирається на стійку мотиваційну спрямованість студентів щодо подолання вокально-технічних складнощів, що базується на об єднанні пізнавальних інтересів і художньо-естетичних потреб, перманентному їх поглибленні, створенні на цій основі особистісної психологічної установки на розвиток вокально-технічних умінь і подальше рефлексивне осмислення означеної установки, що набувається студентом в результаті спеціально організованих обставин вокального навчання. Стрижнем другої педагогічної умови є міцний зв'язок між вокально-теоретичними знаннями і здатністю до практичного їх застосування студентом у процесі співу. Третя педагогічна умова конкретизована у контексті педагогічного стимулювання цілеспрямованості студента на розкриття художнього образу вокального твору на базі усвідомлення технічних елементів як необхідного чинника створення й донесення до слухача інтерпретаційної концепції за умови психологічної підтримки з боку викладача. ua
dc.description.abstract В статье обоснованы и конкретизированы педагогические условия формирования у будущих учителей музыки вокально-технических умении, на основе которых профессорско-преподавательский состав может наиболее эффективно развивать эти умения конкретного студента. Установлено, что педагогические условия формирования вокально-технических умений представляют собой интегрированный комплекс целенаправленно созданных в процессе профессионального вокального обучения позитивно-мотивирующих обстоятельств, интеллектуально-обогащающих и творчески-развивающих факторов. Первое педагогическое условие опирается на устойчивую мотивационную направленность студентов на преодоление вокально-технических трудностей, которая базируется на объединении познавательных интересов и художественно-эстетических потребностей, перманентном их углублении, создании на этой основе личностной психологической установки на развитие вокально- технических умений и дальнейшее рефлексивное осмысление этой установки, которая приобретается студентом в результате специально организованных обстоятельств вокального обучения. Стержнем второго педагогического условия есть взаимосвязь между вокально-теоретическими знаниями и способностью к практическому их применению студентом в процессе пения. Третье педагогическое условие конкретизировано в контексте педагогического стимулирования целенаправленности студента на раскрытие художественного образа вокального произведения на базе осознания технических элементов как необходимого фактора создания и донесения до слушателя интерпретационной концепции при психологической поддержке со стороны преподавателя. ua
dc.description.abstract The article substantiates and concretizes the pedagogical conditions for the formation of future teachers of music vocal and technical skills, based on which the faculty can most effectively develop these skills of a particular student. It is established that the pedagogical conditions for the formation of vocal and technical skills are an integrated complex of positively motivating circumstances, intellectually enriching, and creatively developing factors that are purposefully created in the process of professional vocal training. The first pedagogical condition is based on a stable motivational orientation of students to overcome vocal and technical difficulties, which is based on the combination of cognitive interests and artistic and aesthetic needs, their permanent deepening, the creation on this basis of a personal psychological attitude towards the development of vocal and technical skills and further reflexive reflection on this installation, which is acquired by the student as a result of specially organized circumstances of vocal training . The core of the second pedagogical condition is the relationship between vocal and theoretical knowledge and the student’s ability to practice them in the process of singing. The third pedagogical condition is specified in the context of pedagogical stimulation of the student’s focus on revealing the artistic image of a vocal work based on the awareness of technical elements as a necessary factor in creating and conveying to the listener an interpretive concept with psychological support from the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вокально-технічні уміння ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject мотиваційна спрямованість ua
dc.subject вокально-технічні складнощі ua
dc.subject вокально-теоретичні знання ua
dc.subject інтерпретаційна концепція ua
dc.subject вокальний твір ua
dc.subject вокально-технические умения ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject мотивационная направленность ua
dc.subject вокально-технические трудности ua
dc.subject вокально-теоретические знания ua
dc.subject интерпретационная концепция ua
dc.subject вокальное произведение ua
dc.subject vocal-technical skills ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject motivational orientation ua
dc.subject vocal-technical difficulties ua
dc.subject vocal-theoretical knowledge ua
dc.subject interpretation concept ua
dc.subject vocal composition ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051:784 ua
dc.title Педагогічні умови формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions for the formation of vocal and technical skills of a future music teacher in the process of vocational training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу