Короткий опис(реферат):
Створення національної системи освіти, здійснення освітніх трансформацій вищої та професійної школи, що забезпечили входження до болонського простору освіти, аж ніяк не означає, що всі завдання, пов’язані з реформою галузі, вже вирішені. Суспільство скоріш відчуло, аніж зрозуміло, загрозу розбалансованості основної ланки освіти – шкільної, а отже, загрозу поглиб лення розриву між школою й університетом, між вітчизняним і світовим досвідом. Школа катастрофічно відстала від життя. Відомим є той факт, що в більшості випадків у нинішню школу діти йдуть з неохотою. БатьКлючові слова: людина, освіта, культура, особистість, нова школа. ОБЛИЧЧЯМ ДО ШКОЛИ © Андрущенко В., 2018 ки скаржаться на перевантаження дітей, слабкі підручники, заорганізованість навчального процесу, формальне ставлення вчителів до своїх обов’язків. Школа потерпає від залишкової «радянщини», бюрократизму, необґрунтованих поборів з батьків, жорстокого ставлення окремих учителів до учнів. Від такої школи учні біжать, як від чуми. Суспільству потрібна інша школа – відкрита, приваблива, комфортна й ефективна. Її модель реалізована в системах освіти Фінляндії, Швеції, ряду інших європейських країн. Ми йдемо в Європу, а тому маємо взяти ці моделі як зразок для здійснення реформ. «Обличчям до школи» – таке гасло має бути утверджене як парадигма діяльності нинішнього українського суспільства, всіх владних структур, Міністерства освіти і науки, відповідних регіональних керівних підрозділів.