Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гафіяк, А. М.
dc.date.accessioned 2020-12-04T12:48:57Z
dc.date.available 2020-12-04T12:48:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гафіяк, А. М. Умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій / А. М. Гафіяк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 38-56. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.05 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32204
dc.description.abstract Стаття полягає у дослідженні умов формування професійної компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій та обтрунтуванні можливостей їх забезпечення. Проаналізовані актуальні проблеми професійної підготовки ІТ-фахівців; проведен аналіз структур даних високого рівня разом із динамічною семантикою та динамічним зв 'язуванням; досліджено особливості розробки та використання програмних засобів навчального призначення та можливості створення віртуального оточення; визначені подальші напрями використання ІТ-технологій в навчальному процесі. Аналіз, узагальнення та систематизація результатів наукових пошуків уможливили визначити професійну підготовку майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій як цілісний динамічний процес організації освітнього простору у ЗВО, який спрямований на формування професійної компетентності студентів. Виділено такі компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно -комунікаційних технологій: когнітивний, мотиваційний, операційно-дільнісний, міжособистісний та міжпредметний. У процесі проведення дослідження була використана підсистема "Дистанційне навчання" у системі професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій, що є сукупністю засобів та платформ, здатних забезпечити студентам відкрите професійне навчання з використанням ІКТ: інтерактивну взаємодію викладачів та студентів на різних етапах навчання і самостійну роботу останніх з матеріалами інформаційної мережі, які за змістом зорієнтовані на розвиток професійної комунікації та взаємодії. ua
dc.description.abstract Статья заключается в исследовании условий формирования профессиональной компетентности специалистов по информационно-коммуникационным технологиям и обосновании возможностей их обеспечения. Проанализированные актуальные проблемы профессиональной подготовки ИТ-специалистов; проведен анализ структур данных высокого уровня вместе с динамической семантикой и динамическим связыванием; исследованы особенности разработки и использования программных средств учебного назначения и возможности создания виртуального окружения; определены дальнейшие направления использования ИТ-технологий в учебном процессе. Анализ, обобщение и систематизация результатов научных поисков сделали возможным определить профессиональную подготовку будущих специалистов по информационно-коммуникационным технологиям как целостный динамический процесс организации образовательного пространства в ВУЗ, которое направлено на формирование профессиональной компетентности студентов. Выделены такие компоненты профессиональной компетентности будущих специалистов по информационно-коммуникационным технологиям: когнитивный мотивационный, — операционно- деятельный, межличностный и межпиредметный. В процессе проведения исследования была использованная подсистема “Дистанционное обучение” в системе профессиональной подготовки будущих специалистов по информационно-коммуникационным технологиям, которые являются совокупностью средств и платформ, способных обеспечить студентам открыта профессиональная учеба с использованием ИКТ, интерактивное взаимодействие преподавателей и студентов на разных этапах учебы и самостоятельную работу последних с материалами информационной сети, которые по содержанию сориентированы на развитие профессиональной коммуникации и взаимодействия. ua
dc.description.abstract The article consists in research of terms of forming of professional competence of specialists on of informatively-communication technologies and ground of possibilities of their providing. Analysed issues of the day of professional preparation of IɌ-specialists; the analysis of structures of data is conducted high level together with dynamic semantics and dynamic fastening; the features of development and use of programmatic facilities of the educational setting and possibility of creation of virtual surroundings are investigational; further directions of the use of IɌ-technologies are certain in an educational process. An analysis generalization and systematization of results of scientific searches did possible to define professional preparation of future specialists on of informatively-communication technologies as an integral dynamic process of organization of educational space in institute of higher, which is sent to forming of professional competence of students. Such ɫomponents of professional competence of future specialists is distinguished on of informatively-communication technologies: cognitive, motivational, operation-active, interpersonality and intersubject. In the process of realization of research there was the used subsystem the “Controlled from distance teaching” in the system of professional preparation of future specialists on of informatively-communication technologies, which are the aggregate of facilities and platforms, able to provide to the students professional studies with the use of ICɌ, interactive co-operation of teachers and students are open on the different stages of studies and independent work last with materials of informative network, which are on maintenance orientated on development of professional communication and co-operation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject база данних ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject компоненты ua
dc.subject база данных ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject of informatively-communication technologies ua
dc.subject components ua
dc.subject database ua
dc.subject.classification 378.112: 004.9 ua
dc.title Умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій ua
dc.title.alternative Terms of forming of professional competence of future specialists on of informatively-communication technologies ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу