Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.contributor.author Сергієнко, Володимир
dc.contributor.author Войтович, Ігор
dc.date.accessioned 2020-12-03T12:26:47Z
dc.date.available 2020-12-03T12:26:47Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Андрущенко В. Освітні вимірювання : наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович // Вища освіта України : теоретич. та наук.-метод. часопис Інститут вищої освіти АПН України ; редкол. : В. П. Андрущенко (гол. ред.) [та ін.]. – 2017. – № 1 (64). – С. 17-24. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32166
dc.description.abstract Доведено, що педагогічні вимірювання можна розглядати як окремий випадок освітніх вимірювань. Вимірювання якості підготовки студентів і компетентності викладачів надає організаторам навчального процесу інформацію для прийняття рішень і досягнення поставлених цілей. Викладено досвід підготовки фахівців з освітнього вимірювання з визначення рейтингу викладачів і кафедр у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject якість вищої освіти ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject тести ua
dc.subject рей­тинги ua
dc.subject управління ua
dc.subject спеціальність «освіт­ні вимірювання» ua
dc.subject.classification 371.27+378.14(477) ua
dc.title Освітні вимірювання : наука і практична діяльність ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу