Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Політика педагогічного університету в розбудові системи селекційної роботи за умов домінування зовнішнього незалежного оцінювання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вернидуб, Роман Михайлович
dc.date.accessioned 2020-11-26T16:58:04Z
dc.date.available 2020-11-26T16:58:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вернидуб Р. М. Політика педагогічного університету в розбудові системи селекційної роботи за умов домінування зовнішнього незалежного оцінювання / Р. М. Вернидуб // Концептуальні, методологічні та практичні проблеми соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики : збірник матеріали ІІІ міжнар. наук.-поп. конференції, 24 квітня 2019 р. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. – C. 11-16. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32094
dc.description.abstract Розглянуто політику забезпечення доступу до вищої педагогічної освіти та впливу зовнішнього незалежного тестування на функціонування системи профорієнтаційної та селекційної роботи педагогічних університетів. Показано, що абсолютизація незалежного тестування змінила цілі діяльності школи, спостерігається зниження рівня загальноосвітньої підготовки учнів та зростаюча фахова дезорієнтація абітурієнтів. Потреба повернення закладам середньої освіти функцій всебічної підготовки молоді до самостійного життя знаходить реалізацію в новаціях проекту «Нова українська школа», спрямованого на формування життєвих компетентностей школярів. Наголошується на провідній ролі педагогічних університетів в успішному реформуванні системи освіти та необхідності реалізації виваженої політики відбору підготовлених абітурієнтів з кращими показниками рівня середньої освіти та професійної мотивації для забезпечення високої якості підготовки сучасного вчителя. ua
dc.description.abstract Problems of access to higher pedagogical education and the influence of external independent testing on the functional systems of vocational guidance and selection work of pedagogical universities are analyzed. It has been shown that the absoluteization of independent testing has changed the objectives of the school, there is a decrease in the level of general education of pupils and an increasing phase disorientation of entrants. The need to return the institution of secondary education to the functions of general education of youth to independent life is realized in the new program "New Ukrainian School", aimed at building the life competencies of schoolchildren. The leading role of pedagogical universities in the successful reformation of the education system and the need for a well-informed policy of selection of trained applicants with a high level of secondary education and professional motivation to ensure the high quality of modern teacher training is emphasized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна освіта ua
dc.subject профорієнтація ua
dc.subject політика відбору абітурієнтів ua
dc.subject незалежне тестування ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject vocational guidance ua
dc.subject graduate selection policy ua
dc.subject independent testing ua
dc.title Політика педагогічного університету в розбудові системи селекційної роботи за умов домінування зовнішнього незалежного оцінювання ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу