Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фiлософсько-естетичнi вимiри вiтаїзму у творчостi Мирослава Скорика

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.contributor.author Кияновська, Любов
dc.contributor.author Федоришин, Василь Ілліч
dc.date.accessioned 2020-11-24T09:45:23Z
dc.date.available 2020-11-24T09:45:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Andrushchenko Victor. Philosophical and aesthetic dimensions of vitaism in the work of Miroslav Skoryk / Victor Andrushchenko, Liubov Kyyanovska, Vasyl Fedoryshyn // Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем = Interdisciplinary Studies of Complex Systems : [збірник наукових праць]. - Київ : Вид-во НПУ iменi М. П. Драгоманова, 2020. - Номер 17. - C. 43-58. - https://doi.org/10.31392/iscs.2020.17.043 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32044
dc.description.abstract The article is dedicated to the memory of the outstanding Ukrainian composer Myroslav Skoryk. From the standpoint of aesthetic analysis, the vital philosophical dimension of the composer’s work is revealed. An example of the interpretation of the philosophical and aesthetic principles of vitalism in the work of M. Skoryk is one of his early opuses — the cantata “Spring” on the poems of Ivan Franko and one of the brightest orchestral works “Carpathian Concert”. The aesthetic and philosophical principles of vitalism are singled out, namely: synergetic artistic concept, harmonious correlation of opposite poles, vitality of the vital element of his music in different guises, synthesis of different levels of historical, national, stylistic elements dominated by nationally oriented constants. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена пам’ятi видатного українського композитора Мирослава Скорика. З позицiї естетичного аналiзу розкрито вiтаїстичний фiлософський вимiр творчостi композитора. Прикладом iнтерпретацiї фiлософсько-естетичних засад вiтаїзму в творчостi М. Скорика представлено один з раннiх його опусiв — кантата «Весна» на вiршi Iвана Франка та один iз найяскравiших оркестрових творiв «Карпатський концерт». Виокремлено естетико-фiлософськi засади вiтаїзму, а саме: синергетичнiсть художнього концепту, гармонiйна спiввiднесенiсть протилежних полюсiв, життєстверднiсть вiтальної стихiї його музики у рiзних iпостасях, синтез рiзнорiвневих iсторичних, нацiональних, стильових елементiв з домiнуванням нацiонально зорiєнтованих констант ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Myroslav Skoryk ua
dc.subject philosophical and aesthetic dimensions ua
dc.subject compositional work ua
dc.subject vitalism ua
dc.subject Мирослав Скорик ua
dc.subject фiлософсько-естетичнi вимiри ua
dc.subject композиторська творчiсть ua
dc.subject вiтаїзм ua
dc.title Фiлософсько-естетичнi вимiри вiтаїзму у творчостi Мирослава Скорика ua
dc.title.alternative Philosophical and aesthetic dimensions of vitaism in the work of Miroslav Skoryk ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу