Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні засоби формування здоров’я у процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маслова, О. В.
dc.date.accessioned 2020-10-28T06:55:19Z
dc.date.available 2020-10-28T06:55:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Маслова О. В. Сучасні засоби формування здоров’я у процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху / О. В. Маслова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 4 (124). - С. 58-62. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.4(124).12. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31537
dc.description.abstract Відставання у розвитку фізичних якостей глухих та слабочуючих школярів не можна розглядати як наслідок їх основного дефекту, а скоріше як результат недосконалості процесу адаптивного фізичного виховання й недостатньої науково-методичної обґрунтованості та розробленості ряду питань фізичного виховання дітей даної категорії. Мета дослідження вивчення, розробка і впровадження інноваційних засобів у практику адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху та визначення їх ефективності. Представлені у статті результати наукових досліджень продемонстрували широкий спектр наукових доробок у напрямі здійснення корекційної діяльності різними засобами у процесі фізичного виховання дітей з вадами слуху, а розроблені та впроваджені технології за темою 3.23: «Здоров`яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання» підтвердили свою ефективність щодо здоров`яформування серед школярів встановленої нозології. ua
dc.description.abstract Отставание в развитии физических качеств глухих и слабослышащих школьников нельзя рассматривать как следствие их основного дефекта, а скорее как результат несовершенства процесса адаптивного физического воспитания и недостаточной научно-методической обоснованности, а также разработанности ряда вопросов физического воспитания детей данной категории. Представленные в статье результаты научных исследований продемонстрировали широкий спектр научных разработок в направлении осуществления коррекционной деятельности различными средствами в процессе физического воспитания детей с недостатками слуха, а разработанные и внедренные технологии по теме 3.23 «Здоровьеформующие технологии детей и молодежи в процессе адаптивного физического воспитания» подтвердили свою эффективность относительно здоровьеформирования среди школьников установленной нозологии. ua
dc.description.abstract Lag in the development of physical qualities of deaf and hard of hearing students cannot be considered as a consequence of their main defect, but rather as a result of imperfect process of adaptive physical education and insufficient scientific and methodological validity and development of a number of issues of physical education. The aim of the study is the study, development and implementation of innovative tools in the practice of adaptive physical education of children with hearing impairments and determine their effectiveness. Methods and organization of research: analysis and generalization of data from special scientific and methodological literature; monitoring of information resources of the Internet; sociological methods (questionnaires); copying method; pedagogical methods (pedagogical testing, pedagogical experiment), methods of mathematical statistics. The research was conducted on the basis of the National University of Physical Education and Sports of Ukraine, as well as Special boarding schools for deaf and hearing-impaired children. The results of scientific research presented in the article demonstrated a wide range of scientific achievements in the direction of corrective activities by various means in the process of physical education of children with hearing impairments, and developed and implemented technologies on topic 3.23: "Health technologies of children and youth in adaptive physical education" confirmed their effectiveness in health education among schoolchildren of the established nozology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject технологія ua
dc.subject здоров`яформування ua
dc.subject вади слуху ua
dc.subject школярі ua
dc.subject діти ua
dc.subject корекція ua
dc.subject фізичний розвиток ua
dc.subject фізичний стан ua
dc.subject здоров`я ua
dc.subject підготовленість ua
dc.subject технология ua
dc.subject здоров`яформування ua
dc.subject недостатки слуха ua
dc.subject школьники ua
dc.subject дети ua
dc.subject коррекция ua
dc.subject физическое развитие ua
dc.subject физическое состояние ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject подготовленность ua
dc.subject technology ua
dc.subject health formation ua
dc.subject hearing impairments ua
dc.subject schoolchildren ua
dc.subject children ua
dc.subject correction ua
dc.subject physical development ua
dc.subject physical condition ua
dc.subject health ua
dc.subject readiness ua
dc.subject.classification 79-053.2+376.356+ 616.988.23 ua
dc.title Сучасні засоби формування здоров’я у процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху ua
dc.title.alternative Современные средства формирования здоровья в процессе адаптивного физического воспитания детей с нарушениями слуха ua
dc.title.alternative Modern means of health formation in the process of adaptive physical education for children with hearing impairments ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу