DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет філософії та суспільствознавства » Наукові праці Факультету філософії та суспільствознавства »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХромець Віталій Леонідович-
dc.date.accessioned2013-07-27T11:25:05Z-
dc.date.available2013-07-27T11:25:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationХромець В.Л. Порівняльне релігієзнавство / Навчальна програма. Навчально – методичний комплекс фахової підготовки бакалаврів спеціальності 6.030100 «Релігієзнавство (практична психологія)» /За ред. В.Д. Бондаренка, І.І. Дробота. - К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – С. 303-313.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3130-
dc.description.abstractХромець Віталій Леонідович Порівняльне релігієзнавство На курс «Порівняльне релігієзнавство» відводиться 108 години. З них 24 годин лекційних, 18 - семінарських, 18 - індивідуальна робота, 48 - самостійна робота. Семестр викладання - згідно навчального плану. Форма контролю - іспит. Навчальна програма побудована з урахуванням вимог кредитно-модульної системи та державного стандарту вищої освіти. Метою спецкурсу є вивчення порівняльного підходу у вивченні релігії, а також її основних принципів та методів. Курс орієнтований на вироблення у студентів навичок критичного мислення та аналізу літератури. Вивчаючи курс “Порівняльне релігієзнавство”, студент повинен знати: основні ідеї, концепції та проблеми порівняльного релігієзнавства. Даний курс передбачає загальне ознайомлення студентів із історією становлення порівняльного релігієзнавства, вивчення першоджерелами теоретиків порівняльного релігієзнавства. У процесі вивчення курсу студент повинен уміти проаналізувати концепції, теорії, проблеми порівняльного релігієзнавства, чітко пояснити різницю між релігієзнавством та богослов'ям, подати загальну характеристику основних першоджерелru_RU
dc.description.abstractKhromets Vitalii L. Comparative Religious Studies For the course "Comparative Religion" is given 108 hours. Of these: 24 hours of lecture, 18 - seminar, 18 - individual work, 48 - personal work. Semester teaching – according to the teaching plan. Forms of control - examination. The curriculum is built to meet the requirements of credit-modular system and state standards of higher education. The purpose of the special course is a study of the comparative approach in the Religious Studies and its basic principles and methods. The course aims to develop students' skills of critical thinking and analysis of literature. Studying the course "Comparative Religion", the student should know: basic ideas, concepts and issues comparative religion. This course provides a general introduction to the history of the formation of students’s knowledge about Comparative Religious Studies, the study of primary theoretical sources of Comparative Religious Studies. During the course the student should be able to analyze concepts, theories and issues of Comparative Religious Studies, clearly explain the difference between Religious Studies and Theology, provide general description of the main texts.ru_RU
dc.description.abstractХромец Виталий Леонидович Сравнительное религиоведение На курс «Сравнительное религиоведение» отводится 108 часа. Из них 24 часов лекционных, 18 - семинарских, 18 - индивидуальная работа, 48 - самостоятельная работа. Семестр обучения - согласно ученому плану. Форма контроля - экзамен. Учебная программа построена с учетом требований кредитно-модульной системы и государственного стандарта высшего образования. Целью спецкурса является изучение сравнительного подхода в изучении религии, а также его основных принципов и методов. Курс ориентирован на выработку у студентов навыков критического мышления и анализа литературы. Изучая курс «Сравнительное религиоведение", студент должен знать: основные идеи, концепции и проблемы сравнительного религиоведения. Данный курс предполагает общее ознакомление студентов с историей становлення сравнительного религиоведения, изучение первоисточников теоретиков сравнительного религиоведения. В процессе изучения курса студент должен уметь проанализировать концепции, теории, проблемы сравнительного религиоведения, четко объяснить разницу между религиоведением и богословием, подать общую характеристику основных первоисточников.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectрелігієзнавство, порівняльне релігієзнавствоru_RU
dc.subjectрелигиоведение, сравнительное религиоведениеru_RU
dc.subjectReligious Studies, Comparative Religious Studiesru_RU
dc.titleПорівняльне релігієзнавствоru_RU
dc.title.alternativeComparative Religious Studiesru_RU
dc.title.alternativeСравнительное религиоведениеru_RU
dc.typeWorking Paperru_RU
Appears in Collections:Наукові праці Факультету філософії та суспільствознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khromets_Program_I_Porivnyalne_Religieznavstvo.pdf249.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.