DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 27 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/313
Title: | Реалізація ідей модульного навчання в системі інформатичної підготовки вчителя технологій |
Authors: | Яшанов, С. М. |
Keywords: | інформатична компетентність модульне навчання модульне представлення навчального матеріалу модульна побудова системи інформатичної підготовки информатическая компетентность модульное обучение модульное представление учебного материала модульное построение системы информатической подготовки |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Яшанов С. М. Реалізація ідей модульного навчання в системі інформатичної підготовки вчителя технологій / С. М. Яшанов // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.354-360. |
Abstract: | У статті розглянуто загальні підходи щодо реалізації ідей модульного навчання в системі
інформатичної підготовки вчителів технологій в умовах компетентісного підходу. Показані
шляхи формування змістових ліній інформатичної підготовки з урахуванням міжпредметних
зв’язків. В статье рассмотрены общие подходы относительно реализации идей модульного обучения в системе информатической подготовки учителей технологий в условиях компетентносного подхода. Показаны пути формирования содержательных линий информатической подготовки с учетом межпредметных связей. |
Description: | Yashanov S. N. Realization of ideas of module training in the informational education of technologies teachers in the means of competence approach. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/313 |
Appears in Collections: | Випуск 27 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.