Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у майбутніх соціальних працівників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Санжаровець, Валентина
dc.contributor.author Шатило, Юлія
dc.date.accessioned 2020-10-19T13:01:17Z
dc.date.available 2020-10-19T13:01:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Санжаровець, Валентина. Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у майбутніх соціальних працівників / Валентина Санжаровець, Юлія Шатило // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 10 (55). - С. 100-111. [DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.10(55).10]. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31257
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу особливостей ефективного професійного спілкування майбутнього фахівця соціальної сфери. В результаті проведеного дослідження у багатьох досліджуваних виявлено досить високий показник агресії як домінуючої стратегії психологічного захисту; схильність до переважного застосування миролюбства як стратегії психологічного захисту, які, хоч і є позитивними стратегіями, проте їх застосування у деяких ситуаціях професійної діяльності може свідчити про недостатню здатність майбутніх соціальних працівників відстоювати власну позицію, про зайву поступливість їх у спілкуванні з клієнтами. Визначено досить велику кількість досліджуваних із низьким рівнем комунікативного контролю, що, вочевидь, знижує ефективність їх професійного спілкування через зайву прямолінійність і нав’язливість. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of features of effective professional communication of the future specialist of the social sphere. As a result of the study, many subjects found a fairly high rate of aggression as the dominant strategy of psychological protection; tendency to predominant use of peace as a strategy of psychological protection, which, although positive strategies, but their use in some situations of professional activity may indicate a lack of ability of future social workers to defend their position, their excessive flexibility in communicating with clients. A large number of subjects with a low level of communicative control have been identified, which obviously reduces the effectiveness of their professional communication due to excessive straightforwardness and obsession. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-комунікативна компетентність ua
dc.subject фахівці соціальної сфери ua
dc.subject інформаційно-комунікативний компонент ua
dc.subject експресивно-перцептивний компонент ua
dc.subject міжособистісний компонент ua
dc.subject communicative negotiation skills ua
dc.subject professional-communicative competence ua
dc.subject specialists in the social sphere ua
dc.subject psychological characteristics ua
dc.subject information-communicative component ua
dc.subject expressive-perceptual component ua
dc.subject interpersonal component ua
dc.subject.classification 331.106.42-057.87(045) ua
dc.title Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у майбутніх соціальних працівників ua
dc.title.alternative Psychological Features of the Development of Communicative Negotiation Skills in Future Social Workers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу