DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31229
Title: Соціальне становлення особистості в умовах відкритої соціально-педагогічної системи
Other Titles: Социальное становление личности в условиях открытой социально-педагогической системы
Social formation of personality on the conditions of an open social-pedagogical system
Authors: Кузьменко, Олександр Анатолійович
Keywords: відкрита соціально-педагогічна система
модель соціально-педагогічного впливу
соціалізація
соціальне становлення
соціально-педагогічний вплив
потреби
особистість
модель социально-педагогического воздействия
социализация
социальное становление
социально-педагогическое воздействие
потребности
личность
открытая социально-педагогическая система
open social-pedagogical system
model of social-pedagogical influence
socialization
social formation
social-pedagogical influence
needs
personality
Issue Date: 1998
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузьменко, Олександр Анатолійович. Соціальне становлення особистості в умовах відкритої соціально-педагогічної системи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Кузьменко Олександр Анатолійович ; [наук. керівник Капська Алла Йосипівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 18 с.
Abstract: В роботі на основі теоретичного аналізу та експериментального дослідження проблеми соціального становлення особистості у відкритій соціально-педагогічній системі розроблено модель цього процесу, яка базується на принципах співпраці, партнерства і взаємодії, відкрита для кожного індивіда і будь-якої соціально-виховної інфраструктури і бере на себе функції: науково-педагогічну координацію, правового захисту, соціально-адаптивну та діагностико-прогностичну. Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано 6 основних напрямків роботи шляхом впровадження 79 практичних програмах, спрямованих на соціалізацію особистості в різному мікросередовищі.
В работе на основе теоретического анализа и экспериментального исследования проблемы социального становления личности в открытой социально-педагогической системе разработана модель этого процесса, базирующаяся на принципах сотрудничества, партнерства и взаимодействия, открыта для каждого индивида и любой социально-воспитательной инфраструктуры и берет на себя функции: научно-педагогической координации, правозащитную, социально-адаптивную и диагностико-прогностическую. Теоретически обосновано и экспериментально апробировано 6 основных направлений работы в 79 практических программах, направленных на социализацию личности в разной микросреде.
In the dissertation on the base of theoretical analyse and experiential learning on the problem of personality's social formation in the open social-pedagogical system it was worked out the model of collaboration, partnership and interaction is open for every individual and for any social-educational infrastructure and takes the following functions as: scientific-pedagogical coordination, legal protection, social-adaptation, diagnostics-prognosis. Theoretically grounded and experimentally tested on six trends of activities in 79 practical programmes, directed to the socialisation of personality in various microenvironments.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31229
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100310285.pdf6.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.