ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.date.accessioned | 2020-10-13T06:43:08Z | |
dc.date.available | 2020-10-13T06:43:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гуманітарний корпус : збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії / Упорядники : Є. В. Кучеренко, С. С. Русаков ; МОН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Факультет філософії та суспільствознавства, Факультет педагогіки та психології. – Вінниця : ТВОРИ, 2019. – Вип. 28.– 168 с. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-949-172-5 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31130 | |
dc.description.abstract | У збірнику подано наукові статті за матеріалами ХXІ Міжнародної науково-практичній конференції «Актуальні проблеми гуманітарних наук у дослідженнях молодих науковців» (20 вересня 2019 р.). У працях аспірантів, студентів та молодих вчених з України, Польщі та Білорусі висвітлено актуальні теоретичні та прикладні проблеми психології, філософії, культурології, історії, педагогіки, а також представлено міждисциплінарні пошуки та здобутки. | ua |
dc.description.abstract | This collection features scientific articles based on materials of the ХIХ International scientific conference “Actual problems of humanities in the research of young scientists” (September 20, 2019). Works by undergraduate and postgraduate students and young scientists from Ukraine, Poland and Belarus address contemporary theoretical and applied problems of psychology, philosophy, cultural studies, history and pedagogy, and present interdisciplinary research and findings. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТВОРИ | ua |
dc.subject.classification | 159.9+1+37+93](063) | ua |
dc.title | Гуманітарний корпус : збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії. Випуск 28 | ua |
dc.title.alternative | Humanistic Corpus : collection of scientific articles on contemporary problems of philosophy, cultural studies, psychology, pedagogy and history. Issue 28 | ua |
dc.type | Other | ua |