Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Специфіка індивідуальних рефлексій молоді на рекламу: регіональний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваліско, Н.В.
dc.contributor.author Герус, О.І.
dc.date.accessioned 2013-07-22T22:17:29Z
dc.date.available 2013-07-22T22:17:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Коваліско Н.В., Герус О.І. Специфіка індивідуальних рефлексій молоді на рекламу: регіональний аспект / Н.В. Коваліско, О.І. Герус // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В.Б. (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – С. 90-97 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3105
dc.description.abstract Сьогодні ефект реклами в соціумі не обмежується зміною споживацької поведінки людей та підвищенням попиту, рекламна комунікація постає засобом створення нових соціальних зв’язків, нових форм свідомості, нових видів цінностей тощо. Це потенційне джерело соціального досвіду, яке спрямовує поведінку людей. В статті розкриваються особливості впливу реклами на формування соціальних і ціннісних орієнтацій реципієнтів рекламних повідомлень. Визначено особливості впливу рекламних потоків на індивідів. Досліджено механізми рефлексивної поведінки індивідів на рекламні повідомлення. З’ясовано особливості сприйняття реклами та їхні трансформації у свідомості споживачів (реципієнтів). ru_RU
dc.description.abstract In the modern society avertising effect is not limited to changing consumer behavior and increasing demand. Today advertising communication presents creating of new social relations, new forms of consciousness, new types of values and etc. This is a potential source of social experience, which directs behavior. In the article the influence of advertising upon the formation of social values is featured. It contains detailed analyzes of the advertising impact and the mechanisms of advertisement consumers’ (recipients) reflexive behavior. The main point of the article is highlighting the peculiarities of consumers’ (recipients) perception of advertising and transformation of this pecularities in the minds of consumers (recipients). ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject реципієнт (споживач) реклами ru_RU
dc.subject соціальні та ціннісні орієнтації ru_RU
dc.subject рефлексії ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject advertising consumer (recipient) ru_RU
dc.subject social values ru_RU
dc.subject reflection ru_RU
dc.subject.classification 316.775.4:659 ru_RU
dc.title Специфіка індивідуальних рефлексій молоді на рекламу: регіональний аспект ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу