Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шара, С. О.
dc.date.accessioned 2012-01-04T01:18:28Z
dc.date.available 2012-01-04T01:18:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Шара С. О. Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації / С. О. Шара // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.327-332. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/308
dc.description Shara C. O. The influence of the methodology of studing of teachers at “School of young teacher” on the quality of their professionally pedagogical adaptation. ru_RU
dc.description.abstract У статті розкривається технологія і зміст навчання у “Школі молодого викладача”, які сприяють професійно-педагогічній адаптації молодих викладачів ВНЗ непедагогічного профілю. Ця технологія складається з п’яти етапів: мотиваційний (лекційний, теоретичний, інструкційний), інтенсифікації (практичний, створення бачення себе як викладача), персоналізації (варіативної практики, репетиторства, “коучингу”, наставництва), відбору (активної практики, контролю і корекції), проектування (творчих експериментів). ru_RU
dc.description.abstract В статье раскрывается технология и содержание обучения в “Школе молодого преподавателя”, содействующие профессионально-педагогической адаптации молодых преподавателей вузов непедагогического профиля. Данную технологию составляют пять этапов: мотивационный (лекционный, теоретический, инструкционный), интенсификации (практический, создание видения себя как преподавателя), персонализации (вариативной практики, репетиторства, “коучинга”, наставничества), отбора (активной практики, контроля и коррекции), проектирования (творческих экспериментов). ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject молодий викладач вищого навчального закладу ru_RU
dc.subject професійно-педагогічна адаптація ru_RU
dc.subject якість професійно-педагогічної адаптації ru_RU
dc.subject технологія і зміст навчання ru_RU
dc.subject Школа молодого викладача ru_RU
dc.subject молодой преподаватель высшего учебного заведения ru_RU
dc.subject профессионально- педагогическая адаптация ru_RU
dc.subject качество профессионально-педагогической адаптации ru_RU
dc.subject технология и содержание обучения ru_RU
dc.subject Школа молодого преподавателя ru_RU
dc.title Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу