Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання методу читання у процесі лінгво-культурної адаптації іноземних студентів у закладах вищої освіти США

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слуцький, Я. С.
dc.date.accessioned 2020-09-03T08:19:34Z
dc.date.available 2020-09-03T08:19:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Слуцький Я. С. Використання методу читання у процесі лінгво-культурної адаптації іноземних студентів у закладах вищої освіти США / Я. С. Слуцький // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація", 2020. – Вип. 23 (5). – С. 54-66. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.23(5)-5 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30735
dc.description.abstract У результаті дослідження застосування методу читання в адаптаційному процесі ЗВО США виявлено, що читання сприяє формуванню культурних навичок шляхом їх виділення з текстового компонента. Підкреслено, що ефективність читання безпосередньо залежить від здатності іноземного студента видозмінювати власну стратегію сприйняття текстової інформації в залежності від поставленої мети і спрямованості тексту. Аналіз досвіду застосування методу читання в американських закладах освіти дозволяє визначити значимість обговорення прочитаного в процесі групової роботи, що впливає на розвиток комунікаційних навичок. У підсумку, культурні та мовні елементи трансформуються в лінгвокультурні шаблони. ua
dc.description.abstract As a result of a study of the application of the reading method in the adaptation process of the USA educational institutions, it was found that reading contributes to the cultural skills formation by separating them from the textual component. It is emphasized that the effectiveness of reading has directly depends on the ability of a foreign student to modify their own strategy of perception of textual information depending on the purpose and direction of the text. The analysis of the experience of applying the method of reading in American educational institutions allows to determine the importance of discussing what was read in the process of group work, which affects at the development of communication skills. As a result, the cultural and linguistic elements are transformed into linguistic and cultural patterns. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова; ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація" ua
dc.subject лінгво-культурний шаблон ua
dc.subject текстовий елемент ua
dc.subject іноземний студент ua
dc.subject акультурація ua
dc.subject низхідні стратегії ua
dc.subject висхідні стратегії ua
dc.subject linguistic and cultural pattern ua
dc.subject text element ua
dc.subject foreign student ua
dc.subject acculturation ua
dc.subject descending strategies ua
dc.subject ascending strategies ua
dc.subject.classification [378.091.2:81'243:316.77-057.875-054.6](73) ua
dc.title Використання методу читання у процесі лінгво-культурної адаптації іноземних студентів у закладах вищої освіти США ua
dc.title.alternative The using of reading method in the process of foreign students’ language and cultural adaptation in the USA higher educational institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу