Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні та методичні основи розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі навчання технічних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сліпчишин, Лідія Василівна
dc.date.accessioned 2020-09-02T10:58:12Z
dc.date.available 2020-09-02T10:58:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сліпчишин Л. В. Теоретичні та методичні основи розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі навчання технічних дисциплін : монографія / Л. В. Сліпчишин. - Львів : СПОЛОМ, 2018. - 420 с. ua
dc.identifier.isbn 978-966-919-442-8
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30725
dc.description.abstract У монографії розглянуто теоретичні та методичні основи розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, спрямованої на особистісне та професійне зростання та підвищення їхньої техніко-технологічної та загальної культури. Монографія є науковою працею теоретичного і практичного характеру, в якій здійснено аналіз сучасного стану підготовки майбутніх робітників до творчої професійної діяльності. У ній висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід розвитку художньо-технічної творчості, що дозволяє усвідомити її роль як інструменту адаптації випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти на ринку праці. Обґрунтовано методологічні основи художньо-технічної творчості майбутніх робітників і висвітлено вплив естетично спрямованої інформації на розвиток їх особистості. Запропоновано авторську концепцію художньо-технічної творчості в професійній (професійно-технічній) освіті, відповідно до якої цей вид творчості розвивається за адаптаційним механізмом з урахуванням професійної спрямованості, доповнювальності та наступності, використовуючи естетичний потенціал технічних дисциплін, професій і дидактичного навантаження організаційних форм навчання. Висвітлені науково-методичні основи розвитку художньо-технічної творчості майбутніх робітників в умовах урочної роботи та після уроків. Наведено актуальну інформацію про заклади професійної (професійно-технічної) освіти, які мають напрацювання з розвитку професійно орієнтованої творчості. Для керівників освіти і закладів професійної (професійно-технічної) освіти, педагогів професійної (професійно-технічної) та позашкільної освіти, методистів, керівників гуртків, студентів педагогічних закладів вищої освіти і дослідників проблеми творчого розвитку майбутніх робітників в освітньому процесі. ua
dc.description.abstract The monograph examines the theoretical and methodological foundations of the students artistic and technical creativity development of professional (vocational and technical) education, aimed at personal and professional growth and improving their technical and technological and general culture. The monograph is a scientific work of theoretical and practical nature, which analyzes the current state of future workers preparation for creative professional activity. It highlights domestic and foreign experience in the artistic and technical creativity development, which allows us to understand its role as a tool for adaptation of professional (vocational and technical) education graduates in the labour market. The methodological bases of future workers artistic and technical creativity are substantiated and the influence of aesthetically directed information on the development of their personality is highlighted. The author's concept of artistic and technical creativity in professional (vocational and technical) education is proposed, according to which this type of creativity is developed by an adaptive mechanism taking into account professional orientation, complementarity and continuity, using the aesthetic potential of technical disciplines, professions and didactic workload. The scientific and methodological bases of the artistic and technical creativity development of future workers in the conditions of class work and after lessons are covered. The topical information about the institutions of professional (vocational and technical) education, which have experience in the development of professionally oriented creativity, is given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова; Видавництво "СПОЛОМ" ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject художньо-технічна творчість ua
dc.subject художньо-технічне проектування ua
dc.subject проектно-творча компетентність ua
dc.subject технічна дисципліна ua
dc.subject інтеграція професій ua
dc.subject майбутній робітник ua
dc.subject заклад професійної (професійно-технічної) освіти ua
dc.subject professional training ua
dc.subject technical profession ua
dc.subject artistic and technical work ua
dc.subject artistic and technical designing ua
dc.subject design-creative competence ua
dc.subject integration of professions ua
dc.subject future qualified worker ua
dc.subject professional (vocational) educational institution ua
dc.subject.classification 37.015.31[-057.87:377]:62:37.016 ua
dc.title Теоретичні та методичні основи розвитку художньо-технічної творчості учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі навчання технічних дисциплін ua
dc.type Book ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу