Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Динаміка рівня математичної підготовки студентів ВНЗ під впливом авторської технології навчання математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бишевець, Н. Г.
dc.date.accessioned 2020-07-03T04:38:25Z
dc.date.available 2020-07-03T04:38:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бишевець, Н. Г. Динаміка рівня математичної підготовки студентів ВНЗ під впливом авторської технології навчання математичних дисциплін / Н. Г. Бишевець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15. – С. 14-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30276
dc.description.abstract Внаслідок проведених досліджень нами було розроблено і впроваджено в навчальний процес студентів ВНЗ технологію навчання математичних дисциплін. З метою встановлення ефективності запропонованої технології нами було проведено експеримент, у якому взяло участь 47 студентів Академії муніципального управління, 24 з яких увійшли до складу контрольної, а 23 – експериментальної групи. Студенти КГ вивчали математичне програмування традиційним чином, а студенти ЕГ – з використанням авторської технології. Було оцінено динаміку рівня математичної підготовки студентів під впливом авторської технології. За основні показники, які характеризують рівень математичної підготовки студентів, ми прийняли когнітивний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний і рефлексивний компоненти. Встановлено, що до початку експерименту статистично значущих розходжень між показниками математичної підготовки у студентів КГ і ЕГ не виявлено (p>0,01). Натомість після експерименту студенти ЕГ мали статистично значуще вищі результати рівня математичної підготовки у порівнянні зі студентами КГ (p<0,01). ua
dc.description.abstract Снижение уровня математической подготовки студентов вузов требует мер по совершенствованию системы обучения математических дисциплин. В ходе проведенных исследований нами была разработана и внедрена в учебный процесс студентов технология обучения математических дисциплин. С целью ее коррекции и дальнейшего усовершенствования нами проведен эксперимент по оценке эффективности предложенной технологии. В эксперименте приняло участие 47 студентов Академии муниципального управления. 24 из участников эксперимента вошли в состав контрольной, а 23 – экспериментальной группы. Мы оценили динамику уровня математической подготовки студентов под влиянием авторской технологии. За основные показатели, которые характеризуют уровень математической подготовки студентов, мы приняли когнитивный, ценностно-мотивационный, деятельностный и рефлексивный компоненты. Установлено, что до начала эксперимента статистически значимых различий между показателями математической подготовки студентов КГ и ЭГ не обнаружено (p> 0,01). При этом испытуемых обеих в целом характеризовались средним уровнем математической подготовки. Однако после эксперимента студенты ЭГ имели статистически значимо более высокие результаты развития изучаемых составляющих математической подготовки по сравнению со студентами КГ (p <0,01). В отличие от студентов КГ, у которых и после эксперимента превалировал средний уровень развития компонентов математической подготовки, у значительной части студентов ЭГ произошли позитивные сдвиги в сторону достаточного уровня развития изученных показателей. Следовательно, отсутствие дополнительных мер по совершенствованию процесса математической подготовки студентов не располагает студентов к систематическому и серьезному изучению дисциплин математического цикла. В то же время, использование современных средств и методов обучения наряду со специально подготовленными педагогическими условиями способствует увеличению уровня математической подготовки студентов вузов. Мы считаем, что полученные результаты доказывают правомерность применения предложенной технологии при обучении студентов дисциплинам математического цикла. ua
dc.description.abstract Reducing the level of mathematical preparation of students of high schools require measures to improve the training system of mathematical disciplines. In the experiment attended 47 students the Academy of municipal management. 24 of the participants in the experiment were included in the control group, and 23 – in the experimental group. It was found, which was not observed before the experiment, statistically significant differences between the components of the mathematical training students (p> 0.01). However, after the experiment, the students in the experimental group showed significantly better results compared with the students in the control group (p < 0.01). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject технологія ua
dc.subject навчання ua
dc.subject математика ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject рівень ua
dc.subject експеримент ua
dc.subject вплив ua
dc.subject динаміка ua
dc.subject Технология ua
dc.subject обучение ua
dc.subject подготовка ua
dc.subject уровень ua
dc.subject эксперимент ua
dc.subject влияние ua
dc.subject эффективность ua
dc.subject динамика ua
dc.subject technology ua
dc.subject education ua
dc.subject mathematics ua
dc.subject training level ua
dc.subject the experiment ua
dc.subject effect ua
dc.subject dynamics ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Динаміка рівня математичної підготовки студентів ВНЗ під впливом авторської технології навчання математичних дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу