Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток діалогічного мовлення у студентів ЗВО: аспекти та перспективи використання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хижун, Я. В.
dc.contributor.author Дишлева, С. М.
dc.date.accessioned 2020-07-02T18:12:07Z
dc.date.available 2020-07-02T18:12:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хижун, Я. В. Розвиток діалогічного мовлення у студентів ЗВО: аспекти та перспективи використання / Я. В. Хижун, С. М. Дишлева // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIII (143). – С. 197-202. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30261
dc.description.abstract Сьогочасні реалії свідчать про постійне зростання потреб у комунікації та співпраці між людьми різних національностей та культур, а змінена система освіти та державний освітній стандарт з іноземної мови спонукають до значних змін у самому підході до процесу викладання, до перегляду та оновлення дидактичних методів навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. У статті розглядаються дидактичні аспекти діалогічного мовлення в контексті комунікативного підходу до вивчення англійської мови та описано досвід використання деяких методичних стратегій, спрямованих на розвиток діалогічного мовлення студентів, узагальнено науково-методичні засоби розвитку діалогічного мовлення на практичних заняттях з англійської мови у студентів ЗВО та наведено деякі стратегії, спрямовані на покращення та вдосконалення розвитку діалогічного мовлення. Щоб досягнути вільного володіння англійською мовою студентами, викладачу необхідно якомога більшу увагу звертати на розвиток комунікативних навичок шляхом як монологічного, так і діалогічного мовлення. Найбільш ефективним методом формування іншомовної комунікативної компетенції студентів є саме діалогічне мовлення. Статтю присвячено висвітленню та узагальненню науково-методичних засобів розвитку діалогічного мовлення, які використовуються в процесі практичних занять ЗВО. Виділено дидактичні аспекти діалогічного мовлення в контексті комунікативного підходу до вивчення мови, наведено деякі методичні стратегії, спрямовані на розвиток діалогічного мовлення як одного з ключових методів формування іншомовної комунікативної компетенції (напр., “Тематична дискусія”, “Групове дослідження”, “Телефонна розмова” та ін.). Акцентується увага на перевагах використання діалогічного мовлення зі студентами, які вивчають англійську мову як іноземну з метою набуття навичок комунікативної компетенції. ua
dc.description.abstract Сегодняшние реалии свидетельствуют о постоянном росте потребности в коммуникации и сотрудничестве между людьми разных национальностей и культур, а измененная система образования и государственный образовательный стандарт по иностранному языку побуждают к значительным изменениям в самом подходе к процессу преподавания, к пересмотру и обновлению дидактических методов обучения иностранным языкам в заведениях высшего образования. В статье рассматриваются дидактические аспекты диалогической речи в контексте коммуникативного подхода к изучению английского языка и описывается опыт использования некоторых методических стратегий, направленных на развитие диалогической речи студентов, обобщены научно-методические средства развития диалогической речи на практических занятиях по английскому языку у студентов вузов и приведены некоторые стратегии, направленные на улучшение и совершенствование развития диалогической речи. Чтобы достичь свободного владения английским языком студентами, преподавателю необходимо как можно большее внимание обращать на развитие коммуникативных навыков путем как монологического, так и диалогического вещания. Наиболее эффективным методом формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов является именно диалогическая речь. Статья посвящена освещению и обобщению научно-методических средств развития диалогической речи, которые используются в процессе практических занятий вузов. Выделены дидактические аспекты диалогической речи в контексте коммуникативного подхода к изучению языка, приведены методические стратегии, направленные на развитие диалогической речи, как одного из ключевых методов формирования иноязычной коммуникативной компетенции (напр., “Тематическая дискуссия”, “Групповое исследования”, “Телефонный разговор” и др.). Акцентируется внимание на преимуществах использования диалогической речи со студентами, изучающими английский язык, как иностранный, в русле приобретения навыков коммуникативной компетенции. ua
dc.description.abstract Current realities indicate a steady growth in the need for communication and cooperation between people of different nationalities and cultures, and the changed system of education and the state educational standard of a foreign language induce significant changes in the approach to the teaching process, to the revision and updating of didactic methods of teaching foreign languages in institutions of higher education. The article is dedicated to the coverage and generalization of scientific and methodological means of the dialogue speech development, which are used in the process of practical training of universities. The didactic aspects of dialogical speech in the context of the communicative approach to language learning are highlighted, some methodological strategies aimed at developing dialogue speech as one of the key methods of forming a foreign language communication competence (for example, “Thematic discussion”, “Group research”, “Telephone conversation” etc.). The emphasis is on the benefits of using dialogic speech with students who study English as a foreign language in the context of acquiring skills in communicative competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діалогічне мовлення ua
dc.subject англійська мова ua
dc.subject комунікативні компетенції ua
dc.subject студенти ua
dc.subject практика ua
dc.subject навички ua
dc.subject диалогическая речь ua
dc.subject английский язык ua
dc.subject коммуникативные компетенции ua
dc.subject студенты ua
dc.subject навыки ua
dc.subject dialogic speech ua
dc.subject English ua
dc.subject communicative competenses ua
dc.subject students ua
dc.subject practice ua
dc.subject skills ua
dc.subject.classification 378.147:[811.111:82-83 ua
dc.title Розвиток діалогічного мовлення у студентів ЗВО: аспекти та перспективи використання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу