Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, О. М.
dc.date.accessioned 2020-06-26T08:40:33Z
dc.date.available 2020-06-26T08:40:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ткаченко О. М. Зміст етнопедагогічної творчості фахівця в галузі освіти / О. М. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.2) – С. 202-206. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30081
dc.description.abstract Динамічність нинішнього життя, глобалізація економіки, новітні міграційні процеси, етносоціальна структура країни актуалізують етнопедагогічну творчість фахівця в галузі освіти. Етнопедагогічну творчість у вузькому і широкому значенні розглянуто як різновид педагогічної творчості та елемент етнопедагогічної компетентності. Зміст етнопедагогічної творчості фахівця в галузі освіти визначається специфікою його діяльності та структурно-функціональною характеристикою етнопедагогічної компетентності. У статті представлено характеристику змісту етнопедагогічної творчості в контексті мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-технологічного, індивідуально-особистісного (структурні) та гносеологічного, гуманістичного, комунікативного, навчального, виховного, нормативного, інформаційного (функціональні) компонентів етнопедагогічної компетентності. Зміст етнопедагогічної творчості визначає такі напрями професійної підготовки фахівця в галузі освіти, які можуть реалізуватися під час аудиторної, самостійної, науково-дослідницької роботи студентів, впродовж їхньої педагогічної практики: формування основи для етнопедагогічної творчості вчителя, вихователя – системи знань про традиції навчання та виховання дітей в українців та інших народів світу; формування низки переконань, пов’язаних з етнопедагогічною творчістю – про цінність етнопедагогічного фонду знань, можливість творчого застосування здобутків народної педагогічної культури на різних етапах педагогічного процесу; формування системи професійних компетенцій, які вможливлюють етнопедагогічну творчість – уміння і навички творчого застосування етнопедагогічного матеріалу на теоретичному та практичному рівнях, спроможність удосконалити здобуті професійні компетенції у процесі науково-дослідницької діяльності; формування якостей особистості, які виступають підґрунтям для етнопедагогічної творчості – уважності, спостережливості, професійного мислення, емпатійності, креативності, педагогічної інтуїції тощо. ua
dc.description.abstract The dynamic of the present life, the globalization of the economy, the latest migration processes, the ethno-social structure of the country actualize the ethnopedagogical creativity of a specialist in the field of education. Ethnopedagogical creativity in a narrow and broad sense is considered as a kind of pedagogical creativity and an element of ethnopedagogical competence. The content of ethnopedagogical creativity of a specialist in the field of education is determined by the specificity of his activity and the structural-functional characteristic of ethnopedagogical competence. The article describes the characteristics of the content of ethnopedagogical creativity in the context of motivational-value, cognitive, operational-technological, individual-personal (structural) and epistemological, humanistic, communicative, training, educational, normative, informational (functional) components of ethnopedagogical competence. The content of ethnopedagogical creativity defines the following directions of professional training of a specialist in the field of education, which can be realized during the classroom, independent, research work of students, during their pedagogical practice: forming the basis for ethno-pedagogical creativity of the teacher, the educator – the system of knowledge about the traditions of education and upbringing of children among Ukrainians and other peoples of the world; forming a number of beliefs related to ethno-pedagogical creativity – about the value of the ethnopedagogical foundation of knowledge, the possibility of creative use of the achievements of folk pedagogical culture at different stages of the pedagogical process; the formation of a system of professional competences that enable ethnopedagogical creativity – the ability and creative use of ethnopedagogical material at theoretical and practical levels, the ability to improve the acquired professional competences in the process of research activities; formation of personality traits that serve as the basis for ethnopedagogical creativity – attentiveness, observation, professional thinking, empathy, creativity, pedagogical intuition, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна творчість ua
dc.subject етнопедагогічна компетентність ua
dc.subject етнопедагогічна творчість ua
dc.subject зміст етнопедагогічної творчості вчителя-вихователя ua
dc.subject pedagogical creativity ua
dc.subject ethno-pedagogical competence ua
dc.subject ethnopedagogical creativity ua
dc.subject content of ethnopedagogical creativity of teacher-educator ua
dc.subject.classification 387.14:39 ua
dc.title Зміст етнопедагогічної творчості фахівця в галузі освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу