Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах колективного музикування в оркестровому класі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смаковський, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-06-26T04:52:39Z
dc.date.available 2020-06-26T04:52:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Смаковський, Ю. В. Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах колективного музикування в оркестровому класі / Ю. В. Смаковський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.2) – С. 167-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30071
dc.description.abstract Розглядаються аспекти та зміст професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої освіти. Одним з основних показників професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва є виконавська майстерність. Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя в умовах колективного музикування є серйозною та актуальною проблемою музичної педагогіки. Автором проаналізовано сутність поняття «виконавська майстерність» та її роль в системі професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Розглянуто методичні аспекти формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах колективного музикування в оркестровому класі. Наведено структуру, критерії та основні фактори що впливають на ефективність процесу формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах колективного музикування. Освітлено чотири групи методів організації творчої діяльності, що сприяють створенню сприятливих умов для реалізації і вдосконалення студентами навичок виконавської майстерності як одного з основних показників їх професіоналізму: традиційні методи навчання (вербальні, візуальні та практичні); методи проблемно-творчого характеру; методи «занурення» в сферу художніх образів; методи організації творчої діяльності. Доведено, що формування виконавської майстерності в умовах колективного музикування в оркестровому класі відбувається шляхом застосування методичної системи, заснованої на різних типах методів навчання, з урахуванням освітніх завдань і структурних компонентів виконавської майстерності, а також певних факторів, що впливають на ефективність її формування. Автор зазначає, що інструментальна колективна форма музикування є одним із шляхів формування виконавської майстерності та важливим компонентом у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. ua
dc.description.abstract The article deals with the aspects and content of professional training of future music teachers in higher education institutions. One of the main indicators of the professional competence of a future music teacher is performing skills. The formation of the performing skills of the future teacher in the conditions of collective music is a serious and urgent problem of music pedagogy. The author analyzes the essence of the concept of “performing skills” and its role in the system of vocational training of higher education applicants. Methodical aspects of formation of performing skills of future music teachers in the conditions of collective music in the orchestra class are considered. The structure, criteria and main factors influencing the efficiency of the process of forming the performing skills of future music teachers in the conditions of collective music are presented. Four groups of methods of organizing creative activity that contribute to creating favorable conditions for the implementation and improvement of performing skills as one of the main indicators of their professionalism are highlighted: traditional teaching methods (verbal, visual and practical); methods of problem-creative nature; methods of «immersion» in the sphere of artistic images; methods of organizing creative activity. It is proved that the formation of performing skills in the conditions of collective music in the orchestral class occurs by applying a methodical system based on different types of teaching methods, taking into account the educational tasks and structural components of performing skills, as well as certain factors that affect the effectiveness of its formation. The author points out that the instrumental collective form of music is one of the ways of forming performing skills and an important component in the training of future music teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject майбутні учителі музичного мистецтва ua
dc.subject виконавська майстерність ua
dc.subject колективне музикування ua
dc.subject оркестровий клас ua
dc.subject professional training of the future teachers of music ua
dc.subject performing skills ua
dc.subject collective music-making ua
dc.subject orchestral class ua
dc.subject.classification 378.091.011.3-051:78]:[785.1.09.071.5:005.336.4 ua
dc.title Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах колективного музикування в оркестровому класі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу