Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Громадянське виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринькова, Н. М.
dc.contributor.author Лук’янченко, М. І.
dc.date.accessioned 2020-06-18T13:05:18Z
dc.date.available 2020-06-18T13:05:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гринькова, Н. М. Громадянське виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах: теоретичний аспект / Н. М. Гринькова, М. І. Лук’янченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 5К (61). - С. 65-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29781
dc.description.abstract У статті розкривається зміст та особливості громадянського виховання, обґрунтовується значення позашкільних навчальних закладів у вихованні громадянськості у дітей молодшого шкільного віку. В статті автор аргументовано доводить що, для розв’язання завдань громадянського виховання особлива увага повинна надаватися позашкільним навчальним закладам. Маючи статус “необов’язкових”, позашкільні навчальні заклади природно “добудовують” безперервне громадянське становлення особистості завдяки свободі і можливості вибору улюблених занять, а також більшої можливості вихователів застосовувати нетрадиційні методи виховання. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается содержание и особенности гражданского воспитания, обосновывается значение внешкольных учебных заведений в воспитании гражданственности у детей младшего школьного возраста. В статье автор аргументировано доказывает что, для решения задач гражданского воспитания особое внимание нужно уделять внешкольным учебным заведениям. Имея статус "необязательных", внешкольные учебные заведения естественно "достраивают" непрерывное гражданское становление личности благодаря свободе и возможности выбора любимых занятий, а также обеспечения возможности воспитателей применять нетрадиционные методы воспитания. ua
dc.description.abstract The relevance of civic education is conditioned by the revival of the Ukrainian nation. At the heart of civic education is the formation of citizenship as an integrated personality, the structure of which includes civic virtues, civic knowledge and willingness to participate in social and political life. In this article the author argues convincingly that, to solve problems of civic education special attention need to pay for out of school educational institutions. Realizing itself is a complete link in the systems training process, they promptly than the school to respond to changes in the social environment, give children the opportunity to go beyond the ordinary in life, culture, nature, science, and economics. Having the status of "optional" extra-curricular education course "being finished" continuous civil identity formation through freedom of choice and hobbies, and more possibility for the teachers use alternative methods of education. Out of school educational institutions play an important role in the civic education of schoolchildren, especially younger schoolchildren, because in this age the lays foundations of civic culture, civic knowledge, beliefs form of national values, a sense of national pride and love for their native language, and national holidays traditions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject громадянське виховання ua
dc.subject громадянськість ua
dc.subject образ “Я” школяра ua
dc.subject молодший школяр ua
dc.subject гражданское воспитание ua
dc.subject гражданственность ua
dc.subject образ "Я" школьника ua
dc.subject младший школьник ua
dc.subject civic education ua
dc.subject citizenship ua
dc.subject the image of "I" student ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.subject.classification 37.017.4 : 37.018.3 – 057.874 ua
dc.title Громадянське виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах: теоретичний аспект ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу