DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К2(57) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29482
Title: Cутнісь підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої роботи
Authors: Гавриленко, І. В.
Keywords: вихователь
дошкільний навчальний заклад
фізкультурно-оздоровча робота
діти дошкільного віку
здоров'я
навчально-виховний процес
воспитатель
дошкольное учебное заведение
физкультурно-оздоровительная работа
дети дошкольного возраста
здоровье
учебно-воспитательный процесс
teacher
pre-school
sports and recreation activities
pre-school children
health
educational-educator process
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гавриленко, І. В. Cутнісь підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої роботи / І. В. Гавриленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3К2(57). - С. 71-73.
Abstract: В статті розкривається сутність підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до фізкультурно-оздоровчої роботи. Визначено основні компетенції, знання та вміння, якими оволодівають студенти під час підготовки до фізкультурно-оздоровчої роботи. Висвітлені окремі аспекти проблем професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у сфері фізкультурно-оздоровчої роботи. Визначаються вимоги до створення здоров’язберігаючого середовища у вищому навчальному закладі, що включає гуманістичну сутність навчального простору та забезпечення формування інтересу і мотивації якісного оволодіння професійним досвідом. В статті розглядається взаємообумовленість дії зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на підвищення мотивації щодо якісного оволодіння професійним досвідом майбутніми вихователями дітей дошкільного віку в галузі фізкультурно-оздоровчої діяльності. Висвітлюються та теоретично обґрунтовуються проблеми професійної підготовки студентів до організації фізичного виховання дошкільників. Аналізується зміст дисциплін оздоровчого спрямування фахової підготовки майбутнього вихователя. Охарактеризовані важливі завдання підготовки майбутнього вихователя до фізкультурно-оздоровчої роботи. Розглядається загальна характеристика фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі.
В статье раскрывается сущность подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к физкультурно-оздоровительной работе. Определены основные компетенции, знания и умения, которыми овладевают студенты во время подготовки к физкультурно-оздоровительной работе. Освещенные отдельные аспекты проблем профессиональной подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений в сфере физкультурно-оздоровительной работы. Определяются требования к созданию здоровьесохранной среды в высшем учебном заведении, которое включает гуманистическую сущность учебного пространства и обеспечения формирования интереса и мотивации качественного овладения профессиональным опытом. В статье рассматривается взаимообусловленность действия внешних и внутренних факторов влияния на повышение мотивации относительно качественного овладения профессиональным опытом будущими воспитателями детей дошкольного возраста в отрасли физкультурно-оздоровительной деятельности. Освещаются и теоретически обосновываются проблемы профессиональной подготовки студентов к организации физического воспитания дошкольников. Анализируется содержание дисциплин оздоровительного устремления профессиональной подготовки будущего воспитателя. Охарактеризованные важные задания подготовки будущего воспитателя к физкультурно-оздоровительной работе. Рассматривается общая характеристика физкультурно-оздоровительной работы в дошкольном учебном заведении.
In the article essence of preparation of future educators of preschool educational establishments opens up to athletic-health work. Basic competenses, knowledge and abilities students seize that during preparation to athletic-health work, are certain. The lighted up separate aspects of problems of professional preparation of future educators of preschool educational establishments are in the field of athletic-health work. Requirements are determined to creation of maintenance of health environment in higher educational establishment that includes humanistic essence of educational space and providing of forming of interest and motivation of quality capture professional experience. In the article the interconditionality of action of external and internal factors of influence is examined on the increase of motivation in relation to a quality capture by work experience by the future educators of children of preschool age in industry of athletic-health activity. Are illuminated and in theory the problems of professional preparation of students are grounded to organization of physical education of preschool children. Maintenance of disciplines of health aspiration of professional preparation of future educator is analysed. The described important tasks of preparation of future educator are to athletic-health work. General description of athletic-health work is examined in preschool educational.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29482
Appears in Collections:Випуск 3К2(57)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gavrylenko.pdf257.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.